2017年2月16日星期四

堤諾比薩 Tino's Pizza Cafe A Handmade Italian Feast:諾在其中

今回細佬生日飯,一早就已諗好嚟依間新開無耐嘅「堤諾比薩」,一來深水埗方便佢哋,二來薄餅啱晒佢哋,又唔使喺啲連鎖薄餅店,三來又等我可以試吓新嘢。我哋一早訂咗位,但閒日晚7:00pm嚟到唔多人,不過,估唔到坐吓坐吓都坐到滿晒。
「堤諾」喺台灣過江龍,所以,晌環境、餐牌都搵到佢喺屬寶島嘅痕跡,例如牆上一啲台灣海報,餐牌會用義大利、拿鐵、綜合、奶油……等等台式用字。而環境簡約,裝修偏向咖啡室佈局,牆上掛上唔少意式食物嘅相片及煮食用具,就當晚所見,侍應都喺清一色年輕有活力嘅少女。
主餐牌印成薄餅托板之上,蠻有心思,底面兩版就有齊所有食物及飲品,包括:比薩、甜在星(可視為甜批)、小食、湯品、沙律、烤飯(即喺焗飯)、烤麵(我哋慣叫嘅意粉)、佛卡夏(可睇為以意大利香草包為底嘅比薩)。飲品除汽水、茶啡、沙冰外,多咗啲台式水果茶及珍珠奶茶,故此,不論食物還是飲品,都跟本土見慣見熟嗰幾間薄餅店確喺有較多分別,俾人亦多份新鮮感。
除散點,套餐自己唔少得,有經典雙人套餐($198)、豪華雙人套餐($248)、4人派對套餐($398)及6人共享套餐($598),選擇多,非常有彈性。
細佬點菜一向無意見,所以,責任落在我身,小弟費事煩,4個人就點個4人餐,因為內容都幾豐富,一個比薩、一客烤飯或烤麵、一份沙律或蔬菜、一客小食、一份堤諾拼盤及4杯飲品或湯品。
bowl羅宋湯
老婆喜歡飲湯多過飲嘢,所以,佢要一客餐湯,雖然餐湯喺大路嘅羅宋湯,勝在足料,味道酸酸帶微辣,飲完好開胃。
bowl珍珠奶茶
細佬、細妹同樣揀珍珠奶茶,雖然喺堂食,奶茶卻用咗外帶膠杯,加上大大杯,飲唔晒都可以拎走慢慢飲。小弟無試,佢哋話OK,少甜,珍珠好咬口。
bowl榛果拿鐵 +$8
由於套餐只包$24或以下飲品,所以,我杯拿鐵需補差價。咖啡杯印有店家標誌,又用小木鉆板做杯墊,加件曲奇就正喇。台灣人沖調咖啡向來有一手,不過,呢杯嘢似意大利泡沫咖啡多啲,幸而本身嘅味道都夠香醇,榛子味亦好突出。
bowl芝士薯條
小開胃4選1,揀芝士薯條一來細佬想食,主因喺貪佢易啲大家共享。初時以為就咁芝士醬淋落薯條度,原來,仲有咁少少煙肉碎,只要烤得唔油,新鮮炸起新鮮食,真喺無乜得點輸。
bowl堤諾拼盤
寫明包括雞翅2隻、薯條及卡啦魚條4條,烤雞翼佢事前已開半,變得人人都有得食,味道甜甜酸酸,唔錯喎,而卡啦魚條即喺炸魚手指,皮脆肉滑,沾自家調嘅沙律醬,好食。
bowl爐烤時蔬
沙律或蔬菜類我哋揀個熱食嘅爐烤時蔬,有啲似葡汁焗時蔬,蔬菜分別有珍珠筍、薯仔、南瓜、翠玉瓜及車厘茄,後加少少黑橄欖做裝飾,焗得幾香,個汁底又幾香濃。
bowl義式海鮮總匯烤飯
4款烤飯或烤麵選擇,似乎依個海鮮烤飯最吸引,原個鐵鑊上枱,有少少西班牙海鮮飯嘅影子,我可以確定喺原個鑊入爐焗,因為個鑊邊好辣手,怪不得以矽膠墊包住鑊柄。海鮮非常足料,有青口、魷魚及鮮蝦,仲有雞脾菇片,飯粒乾爽,更混入唔少九層塔、洋蔥粒、蕃茄粒提味,實在不俗。
bowl義式果香燻雞比薩
堤諾嘅比薩分兩大系:拿坡里比薩(9吋直徑,厚身型)及羅馬比薩(12吋直徑,薄脆型),而4人餐所包嘅喺後者,同樣有4款選擇,較啱大家食嘅就喺依個果香燻雞口味,何謂果香?其實睇英文一望就知,就喺加入菠蘿。個比薩我哋大家一致都覺得有驚喜,除了批底好脆口外,芝士好軟綿香濃,燻雞嫩滑有陣陣煙燻香,而菠蘿嘅清甜平衡番晒啲濃味,所以,食落唔會好油膩,再者,批面灑下大量杏仁片,增加個咬口感,的確更好食,好值得一試嘅比薩。
甜品方面正正做緊推廣,惠顧滿$200,只需$38即可享用2款特色甜品:法式焦糖燉蛋配冰淇淋、阿芙佳朵(Affogato)或珍珠奶茶奶凍配冰淇淋,即喺平均$19一客,認真抵到爛。因為每日限量供應,所以,落單時先預留,等食完正餐先後上。
bowl法式焦糖燉蛋配冰淇淋
個雪糕球喺雲呢嗱口味,無咩特別,但杯法式焦糖燉蛋做得有水準,焦糖又薄又脆,燉蛋都幾夠滑,富蛋香。
bowl珍珠奶茶奶凍配冰淇淋
仲以為奶凍內有珍珠,原來唔喺,而喺奶茶味嘅意式奶凍,再加入珍珠,不過,食嘅時候較難放埋一齊食,都喺食咗大部份珍珠,之後才食奶凍,奶凍嘅茶味頗突出,質感滑得嚟較挺身,可以做番軟身啲就更好。
今次貪新鮮試嘅過江龍台灣比薩店整體水準唔錯,部份菜式有驚喜,我哋都食得樂在其中,而且,定價合理,喺絕對值得翻兜。再上官網八啩吓,晌台灣當地已有唔少分店,亦擴展至亞洲唔少地區,相信繼續努力,版圖可以擴展得更大。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$120

餐廳資料:
堤諾比薩 Tino's Pizza Cafe A Handmade Italian Feast
深水埗欽州街94號黃金中心地下7-10號舖
2729 9818

沒有留言:

發佈留言