2017年2月14日星期二

英王麵包店 A1-Bakery:凍餅雙莓嘜

因為家住美孚,故經常經過依一間「英王麵包店」,不過幫襯嘅唔多,就算幫襯都喺買麵包多,是夜突然想請老婆食蛋糕,所以,打算買兩件凍餅返去一齊嘆番吓。
臨近收鋪,望望餅櫃,凍餅剩番嘅款式真喺唔多,幸好所剩嘅幾款都啱佢口味。
小型包裝盒,啱啱好裝到兩件凍餅,仲附上膠叉,不過,如知佢有埋膠叉就叫佢免送,反正拎番屋企食。
bowl藍莓撻 $26
店子有幾款鮮果撻,包括芒果、藍莓及士多啤梨,首選喺芒果,可惜無晒,只剩藍莓,我哋都OK。有別一般鮮果撻,用上好多忌廉或吉士,個藍莓撻只喺撻面有一抹薄薄嘅忌廉,依個更啱我老婆食,而撻底採用厚身嘅做法,加一層藍莓醬,再鋪上海綿蛋糕,所以,整體嚟講好足料,吃完可以講喺「好飽肚」,啲藍莓亦好鮮甜,唯一毛病喺撻殼唔夠脆。
bowl藍莓芝士餅 $28
反而,小弟較欣賞件藍莓芝士餅多啲,單睇賣相做得甚有水準,芝士餅採用美國芝士位做法,薄薄嘅餅底,面層又烘得均勻,入口質感挺實而軟熟,芝士味濃郁,底下一層藍莓醬嚟得清甜不太搶,正正喺恰到好處,所以,先至較討我哋歡心。
兩件餅睇到用料十足,做得大大件,每件都只喺廿零蚊,味道又做得唔錯,確喺抵食。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
英王麵包店 A1-Bakery
美孚港鐵美孚站MEF 116號舖
2370 1738

沒有留言:

發佈留言