2016年9月21日星期三

Moreish & Malt:麥超所值

早前嚟觀塘駿業街依一邊廠廈食飯,較相約時間早到,商場我就亦麻麻哋鍾意行,所以,揀晌附近打個轉,偶然行經鴻圖道,Moreish & Malt喺其中一家印象較深嘅餐廳,主打好多手工啤,所以,想起麵包班同學仔甚好此道,擇咗今晚同佢嚟食飯傾偈。
以前晌其他食文都講過,觀塘工廠區嘅銳變都可謂翻天覆地,晚上七點幾嚟到Moreish & Malt,已經見有唔少客人幫襯,因為有「歡樂時光」嘅引力。
餐廳裝修簡約,配合番周邊嘅環境,帶少少工業風,但襯以特色嘅燈飾,讓燈光昏暗,不失氣氛。而門面全部喺落地大玻璃,可以清晰望到外出街景,喺增加空間感嘅法門。
其實,餐廳環境本身都相當寬敞,枱與枱之間都編排得唔密,牆上掛有唔少畫作,感覺予人頗悠閒。但最欣賞喺佢哋嘅貼心,特設小籃讓客人放低手袋或背包。
店名嘅「Malt」指麥,就喺釀啤酒嘅主材料之一,所以,店中提供嘅手工啤酒多達17款,此外,仲有紅白餐酒、烈酒、葡萄汽酒、威士忌、雞尾酒、冰涼特飲……等等。點知,老友有輕微抱恙,唔飲得啤酒,只好等佢自己留待下次再試。
散點餐牌,食物分為頭盤、沙律、漢堡、意大利粉、烤肉及配菜。
但睇勻兼跟散叫對比一下,佢哋嘅「二人套餐」真喺抵到暈,$398 + 10%,已包頭盤(是餐湯x2 +什菜沙律1客)、主菜(2揀1)、意粉(2揀1)及兩杯餐飲(咖啡、茶、汽水),單喺份美國肉眼扒散叫就要$248啦,所以,個套餐真喺物超所值。
bowl意大利香草包
餐前麵包喺小弟嘅至愛之一「意大利香草包」(Focaccia),麵包軟熟,帶微微香草香,最有心思喺加入乾番茄,沾點上橄欖油醋,簡單清新。
bowl南瓜忌廉湯
估唔到餐湯頗大碗,攪一攪質感好對辦,入口幼滑,南瓜味好突出,清甜細膩。
bowl田園沙律
喺簡單嘅沙律菜配基本嘅油醋,當然稱唔上好有特色,但由於啲沙律菜新鮮爽脆,所以,已算喺清新好食。
bowl美國肉眼扒配炸薯條 +$30
佢味上菜嘅時間幾好,食完個沙律,等一陣就上份肉眼扒,兩款主菜中,選肉眼喺需另補$30,但睇見咁大件扒,足10安士,感覺都抵番啦。
雖然只喺伴有炸薯條,無乜加咩配菜,賣相「原始」,好美式格調,但件肉眼真喺燒得好靚仔,一格格嘅炭燒坑紋。要5分熟,切開色澤帶點嫣紅,卻唔會有血水滲出,燒得恰到好處,其實,落刀嗰吓嘢已知不俗。食落啲眼肉保持嫩口、軟腍,肉味濃郁,又有炭燒嘅焦香,實在誘人好食。
bowl煙燻肉意粉、泡菜忌廉蛋黃汁
意大利麵有兩款,一款喺香濃蕃茄肉醬蜆殼粉,感覺較為大路,不然喺想試另一款煙燻肉意粉伴泡菜忌廉蛋黃汁,單喺想想已經覺得好有創意。
雖然材料寫明喺意大利風乾火腿,但並非刨成一片片嗰種,而喺切成粒粒,有啲似我哋嘅金華火腿粒,咬口且甚具煙燻香。而個汁以卡邦尼為基礎,以洋蔥、蛋黃、巴馬臣芝士、濃忌廉汁去做,不過多加入韓國泡菜,但其實食唔到好重嘅泡菜味,只喺嗒落有啲泡菜嘅酸味,所以,感覺唔會太怪。意粉做到咬口,汁個質感又幾好,掛滿汁卻唔會太杰身。
一來食完晒所有嘢真喺幾飽,二來睇過啲甜品算不上好特別,所以,今次就無以甜點作結。
bowl鮮奶咖啡 +$15
不過,以一杯細滑香醇嘅咖啡亦喺唔錯嘅結尾。套餐只包普通啡茶汽水,所以,寧願加多少少錢嘆杯鮮奶咖啡,兩杯咖啡都拉出唔同嘅花紋,拉得細緻,而沖泡嘅手勢亦唔差,奶泡跟濃縮咖啡撞得口感均勻。
飽餐一頓,繼續講講近況,友人就快出發去沖繩,預祝佢哋一切行程順利,有個愉快嘅假期。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$250

餐廳資料:
Moreish & Malt
觀塘鴻圖道48號地下B號舖
3580 7133

沒有留言:

發佈留言