2014年9月7日星期日

MX2:萬變不離MX

一講美心快餐,好多人都想起「美心MX」,我家附近都有間美心MX,亦喺我同老婆經常晌星期六食早餐嘅地方。咁「MX2」又喺乜?偶然去開綠楊坊,先發現有間「MX2」,近門口仲印住大大隻標語「Take Eat Easy」,玩晒食字,就連餐紙都喺咁,希望叫人食得輕鬆。
其實,明眼一睇大概都知佢又喺美心旗下一員,雖然同樣賣快餐,但環境、落單流程跟一般嘅美心MX好唔同。最明顯,莫過於裝修,環顧成個場都睇得出花過心思,紙皮石地磚,強烈光暗對比,黑架鐵框,都顯得型格。
落單流程再搵唔到專用嘅收銀櫃台,形式似麥記,到櫃枱前落單等食物。而食物選擇再唔見晌一列水牌之上,改用大電視打出所有嘢,價錢跟其他美心MX都差唔多,無話特別貴。此外,餐具及調味品都集中晌晒一個專櫃之內。
bowl鹽香雞‧肉燥豆腐飯 $35.5
所有明爐燒味保證自家製作,美心開咁多中菜館,所以依個唔太擔心。燒味再加插肉燥豆腐飯,算唔得咩新嘢,鹽香雞鹹香嫩滑,豆腐亦都滑溜,只喺稍嫌肉燥唔夠香,可以再做得惹味啲,整體評為不過不失。
bowl香草豬肉腸肉醬意粉 $38.5
美心嘅鮮茄焗豬扒飯一向水準穩定,又夠質素,不過,今次改試佢個焗肉醬意粉。意粉大大碟,鋪滿肉醬,做得頗香濃,如果面頭再加多少少芝士拎去焗,相信賣相及香氣更上一層樓。意粉煮得咬口,撈勻啲肉醬味道幾好,酸酸甜甜好開胃,而多加一條嘅香草豬肉腸,腸質挺實淨,唔會霉霉爛,又富香草味,唔喺平價貨色。
bowl即磨咖啡 +$6
所有嘢都唔包飲品,除咗個滋味全日餐,想飲嘢就熱嘅+$6,凍嘅+$9。即磨咖啡,雖然都只不過喺咖啡機製作,但芳香夠滑,只喺加$6,點會唔收貨呀!
依間MX2效法IKEA咁,特設托盤回收站,我都幾鍾意依一類安排。晌枱角印有「交回托盤,獎你食糖!」,初時驟眼以為佢吹水,咁有無糖食我都會順手幫忙交回托盤,去到托盤回收站,真喺有成兜瑞士糖隨你拎。
對MX2嘅印象,除環境感覺舒服、輕鬆啲之外(燈光柔和啲都喺有一定作用),食物嘅質素、份量、定價幾方面,跟平常嘅美心MX唔算話好大差別。因為暫時只得一間MX2,過開依頭不妨走嚟試試,相反,唔試唔會有咩損失。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
MX2
荃灣惠荃道22-26號綠楊坊S10至12號舖
2498 0283

沒有留言:

發佈留言