2012年11月24日星期六

麵屋一平安 Noodle House Ippei-An:守住平安,亦俏俏中蛻變!

星期六,由於5天工作,稍為瞓晏少少,故此早餐又相對食晏少少。同老婆要出尖沙咀搞銀行嘢,搞完都接近中午,其實大家都未喺好肚餓,不過,醒起「麵屋一平安」,講咗好耐要試要試,總要會一會。店子位處尖東幸福中心,個商場本身無乜人流,已經頗靜,仲要開晌地庫,兜完又兜先搵到,成個商場黑沉沉,得佢一個鋪位稱得上燈火通明。
無無聊上網睇吓「麵屋一平安」嘅往史,原來自1984開業,心算一下至今都成29年,依家啲老店一間一間咁執,而且近年拉麵嘅戰火燒得幾紅,周圍都喺,唔再局限三幾區,所以能夠晌拉麵市場屹立29年唔喺一件易件。佢前前後後仲開咗另外5家分店,依間元祖店保持開業原貌,所以感覺有啲老套,又無乜好日式嘅裝修,但都幾企理整潔。而近門口有個闊而矮身大書櫃,好易走漏眼,擺滿好多日本漫畫及雜誌,充滿日式小店風格。
打開餐牌第一頁,有多張拉麵大相,屬店中重點推介。雖然以豬骨湯配多種海鮮、豚肉、野菜嘅長崎拉麵喺店內招牌,紅足多年,不過,我哋就無打算點。因為見有個麵定食,賣$80已包咗一碗拉麵及一碗迷你飯,上文都講過我哋都唔喺好肚餓,但叫一碗拉麵兩份又好似有啲唔好意思咁,所以依個麵定食正合我哋心意。除咗拉麵,依度都仲有丼物、串燒、一品料理、揚物、沙律……等供應。
bowl拉麵
麵定食嘅拉麵,有鹽湯、豉油湯、麵豉湯可揀(如果想試店中嘅豬骨湯,就要揀其實款式喇),老婆不嬲都喺味噌死硬粉絲,當然二話不說要麵豉湯。棕啡色嘅麵豉湯,據介紹喺以自家熬製嘅清湯撞入預先炒好嘅麵豉醬內,所以麵豉味份外濃郁,呷一口果然喺濃濃麵豉香,最後我哋都差唔多飲晒成碗湯。麵條方面,都有分種類喎,真喺唔講唔留意到,由於我哋點麵豉湯,故配上豉油麵,喺最傳統日式拉麵,麵條有少少曲線,口感較滑身爽口,配豉油或麵豉湯都夾嘅。此外,據店員介紹店中仲有熊本麵(形狀直身,質感彈牙,配豬骨湯最好)、長崎麵(形狀直身,相比粗身,富咬口感),以及專為撈麵打造嘅撈麵麵條(同樣直身,質感稍硬)。跟拉麵仲有兩大塊叉燒、栗米粒、筍乾及蔥花,叉燒屬偏瘦型,肥肉唔多,但咬落質感都鬆軟喎!
bowl迷你飯
有迷你炒飯或迷你豬腩飯可供選擇,都唔知炒飯有啲乜,就索性揀豬腩飯。雖說迷你,其實都夠一位唔大食嘅女士享用。豬腩肉肥瘦相間分明,如果唔怕肥嘅,大啖咁咬會覺得肉質鹵得好鬆化,一咬即開,又非常入味。配有半隻流心蛋,不俗,珍珠米粒圓潤,黏糯有咬口。簡簡單單一碗豬腩飯,食起嚟,頗有老店嘅感覺!一碗麵豉拉麵散叫價都要賣$60,依家俾多$20就多碗迷你豬腩飯,非常划算呀。
「麵屋一平安」最初主要賣長崎拉麵、麵豉拉麵、廣東拉麵……等等,直至2004年先引入正宗豬骨湯底,同時推出熊本拉麵。其實老店一早在變,據知5家分店各有不同,唔單止賣麵,有啲供應埋刺身、佐酒小食,有啲就有串燒,好似最新(舊年)開業嘅將軍澳店,增設日式甜品,又於店門口加置日本小食、精品專櫃,務求俏俏中蛻變。祝願店家一路平安!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
麵屋一平安 Noodle House Ippei-An
尖沙咀加連威老道92號幸福中心地庫B1號
2722 4826

沒有留言:

發佈留言