2024年3月1日星期五

窩子 WoZi:窩心推介

都好一段時間無入嚟新蒲崗食嘢,依家我哋搭屯馬線過嚟真喺超方便,啟德站直入商場Airside,再穿兩條天橋就過到嚟新蒲崗。今晚嚟到「窩子」,純粹帶老婆試吓佢哋嘅「三重朱古力麻糬窩夫」,呢次喺以目標為本。
店內地方唔喺好大,不過,裝修好有個性,好似啲枱櫈,張張都唔同, 不拘一格,而且,又加入咗好多懷舊元素,整體感覺又好似亂中有序,都幾得意。
廚房採用開放式,可以睇到店員做菜,以及咖啡師沖調咖啡。
餐牌第一頁有對餐廳介紹,原來餐廳2015年成立,至今都已經9年,經歷過疫情捱得過嘅自然有一定嘅實力。
至於食物嘅選擇,都真喺唔少,即使細細間咖啡店,其實菜式都非常之有特色,無論意大利麵、主菜、酥皮薄餅,抑或甜品,都好有創意同心思,所以,今晚我哋都試到好多特色嘢。
bowl香煎牛油帶子配自家製椰子雞湯意大利飯 $152
我成日講,意大利飯就最能考到師傅嘅手藝,因為煮意大利飯,講難唔難,話易唔易,但煮得夠精就唔簡單。眼前呢一碟意大利飯真喺有水準,首先啲飯粒煮得有咬口,卻唔會有種生米嘅感覺,而且,夠濕潤,加上滲出陣陣清香嘅椰子香味,唔知喺咪加咗啲金不換,有種香氣非常特別。再者,比一般常食到嘅意大利飯,無咁重忌廉,以及混入好多菠菜,呢點就更合老婆嘅喜好。至於啲帶子,煎得香口,口感柔嫩,又富鮮味,真喺無咩挑剔位。
bowl慢煮牛面頰肉配扁意粉 $172
猶豫緊主菜揀咩嘅時候,同老婆傾傾下先知原來佢完全未食過牛面頰肉,所以,就揀咗呢一道主菜俾佢試試。雖然,賣相無咩特別,但一切精髓在於內涵之中,首先喺啲牛面頰肉經過慢煮,入口真喺超鬆化,一咬即開,而且,甚富肉香,個汁底又香濃,少食肉嘅佢都大讚好正;啲扁意粉都無馬虎hea做,夠咬口,加咗大量蒜蓉,再炒香過,唔喺就咁白烚上枱就算,細節做足就寧舍滋味。
bowl三重朱古力配朱古力雪糕麻糬窩夫 $82
嚟到甜品一環,其實,都幾難選擇,梳乎厘鬆餅、窩夫、法式千層酥……等等,樣樣都想試,不過,知道老婆喺朱古力控,就一早預定喺試呢款三重朱古力嘅麻薯窩夫。其實睇落都唔止三重,可以講有五重:朱古力味麻薯窩夫、朱古力脆片、迷你朱古力蛋卷、朱古力雪糕,以及朱古力醬。麻薯窩夫都喺第一次食,都幾有驚喜,咬落先喺一陣陣脆口,食落就有QQ嘅口感,而因為有多種朱古力食材襯托,所以非常之香濃好味,加上多款食材嘅混合令到口感多變。
bowl鮮奶咖啡 $42
食甜品點都要搵杯咖啡嚟襯吓,有睇過小弟嘅食評都知,去親咖啡店,嗌鮮奶咖啡喺必然之選。眼前呢杯鮮奶咖啡,小弟就好滿意喇,雖然個拉花唔喺好花巧,但喺拉得平滑,線紋細緻且對稱,而咖啡味道醇和,有果仁香氣,完全無攪過,飲落每一口都好均勻,口感有種厚身感,沖泡手勢一流。
老婆就讚今晚啲嘢好食,又有亮點,我都有同感,加上今晚客人唔算多,所以,可以寧靜咁享受呢餐飯。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$245

餐廳資料:
窩子 WoZi
地址:新蒲崗仁愛街36號地下
電話:2796 0001

沒有留言:

發佈留言