2023年9月30日星期六

肯德基家鄉雞 (KFC) Kentucky Fried Chicken:我的星期六美孚早餐 – 製作算誠「肯」

又喺趁星期六無乜特別嘢搞,兩公婆就一於食完個早餐上馬騮山行轉短山,兜一兜九龍接收水塘、石梨貝水塘,再穿埋九龍水塘落返美孚。本來過到嚟曼克頓山想食「意樂」嘅,但睇見KFC門口嘅早餐介紹,個豐盛全餐頗吸引,所以轉場。
環境一眼睇晒,快餐店模式,不過,啲枱櫈真喺分得好開,加上星期六晨朝早,客人唔多,所以坐得更加輕鬆自在。
食物選擇喺晒收銀後嘅電子顯示屏,KFC主打就喺炸雞,咁早餐方面都有幾款配有炸雞嘅早餐,此外,就喺一啲包餐同扭扭粉餐。
bowlW1. 醬燒雞扒蕃茄濃湯扭扭粉餐 32
老婆就最鍾意蕃茄湯底粉麵,配上扭扭粉就更啱佢。因為佢呢個餐扭扭粉喺主食,所以,佢唔似我個扭扭粉咁,比我嘅大兩倍有多,另一個唔同就喺佢塊雞扒喺煎嘅,我塊喺炸嘅,佢就話幾嫩滑,不過,醃得有少少偏鹹,幸好啲扭扭粉煮得剛好,仲有少少咬口感,個蕃茄湯底都算濃郁,交足貨啦。
bowlC1. 家鄉雞扒扭扭粉豐盛全餐 $39
我就多心少少 ,揀過豐盛全餐,計落真喺抵,除咗有一客細碗裝嘅蕃茄湯扭扭粉之外,仲有香蜜鬆餅、炒滑蛋、香腸同原味炸雞扒,不過,啲洋蔥汁淋落啲雞扒度就唔喺咁好,整腍咗層脆雞皮,但味道就仍然唔錯,炒蛋幾嫩滑,香腸唔喺平價貨,而個鬆餅好香脆,確喺有少少蜜糖香。
bowl熱咖啡、熱檸水
快餐店,都喺無乜嘢揀,求求其其咖啡、檸水,咁其實KFC啲咖啡又唔喺差喎,話晒都喺即磨貨色架。
好耐無寫過呢個系列,話晒晌美孚嘅餐廳食早餐都八八九九,有啲成日食無咩特別就費事寫,有啲新店普普通通又無興趣試,今次KFC有少少賣點,令我哋即時轉場,就寫番篇啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
肯德基家鄉雞 (KFC) Kentucky Fried Chicken
地址:美孚寶輪街1號曼克頓山商場(曼坊)1樓102-103及105A號舖
電話:2551 6192

沒有留言:

發佈留言