2021年5月15日星期六

四季餐廳 Seasons Cafe:「季」多不貴精

星期六,天氣好,自然又喺我哋一班老友嘅行山日,因為今次嘅人腳喺行慣山嘅組合,所以,就揀咗條新線一齊探吓路,萬一行錯都嚟唔驚。照計劃,由城門水塘轉入「虎蹤徑」,行到大城石澗,過澗之後經小徑上鉛鑛凹,最後就返落梨木樹,當然重點就喺下午茶啦。其中一位老友喺梨木樹街坊,自然由佢發辦食邊間,佢就揀咗佢嘅飯堂「四季餐廳」。
屬於新派啲嘅屋村茶記,所以,格局都比較新派少許,整體嚟講,裝修新簇,企理整潔,都喺以卡位為主,有少量圓枱。
餐廳兼做埋港式麵包,所以,近門口有個麵包櫃,有新鮮出爐麵包賣,當然,唔少得港式名物蛋撻啦。
我哋入座時都差唔多兩點,梗喺等下午茶時段啦。不過,都貼埋佢哋嘅午餐俾大家參考吓,供應去到5:00pm架。
而下午茶餐都有好多選擇,輕怡少少嘅有麵包餐、多士餐、薯條沙律餐、三文治餐、吉列魚柳餐,飽肚啲嘅就有濃湯通粉餐、迷你丼、炒粉飯麵、烤焗飯餐……等等,豐儉由人。
另外,仲有一個11:00am後開始供應到收鋪嘅招牌特餐及撈得起常餐。
bowl冰火脆皮菠蘿油配惡魔炸雞脾 $38
今日諗住食豪少少,有心水嘅菠蘿油夾炸脾,真喺邪惡嘅組合,但送到嚟賣相真喺嚇一嚇,點解隻炸脾燶成咁?菠蘿油都OK嘅,面皮算脆口,但冰火就唔講得,而且,我塊牛油比友人嗰塊薄好多喎。至於雞脾,有眼你睇,燶咗,仲燶得幾交關,外皮就好乾吓,咬落去還好,肉質唔算嚡,唔食層皮,雞脾肉嘅味道其實幾唔錯。
bowl熱奶茶
杯奶茶就你甩拖,色澤深沉得嚟有光澤,茶底芳香,飲落醇厚,口感亦夠順滑。 奶茶,始終都喺晌茶記嘅好,喺小弟嘅必然選擇。
bowl冰火脆皮菠蘿油餐 $25
睇落,友人嘅菠蘿油喺咪正過我嘅好多呢,主要喺塊牛油又大又厚,我覺得菠蘿油喺要切成咁先至似樣,而咬落去先至有嗰份「油感」。
bowl粒粒金磚西多士配蒜香生炸雞中翼 $38
比起我嘅炸脾,啲雞翼就炸得好樣少少,友人亦話啲雞翼肉質唔嚡,外皮香脆,而「粒粒金磚」就即喺厚西多一開四而已,除賣相喺立體咗、靚仔咗,比一般一塊過嘅,多咗啲炸邊位,多幾份香口感。
既然喺友人嘅飯堂,應該喺唔差先會長期幫襯,不過,觀乎今日小弟所食嘅,就落差幾大,同埋水準唔穩定,好似炸脾同炸翼嘅對比,出嚟嘅效果差咁遠。如單喺計我嘅茶餐,就唔合格,計晒整體幾樣嘢,只可以拉平均,叫僅僅合格。

個人評分
味道:5/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$38

餐廳資料:
四季餐廳 Seasons Cafe
葵涌和宜合道389號梨木樹商場1樓129號舖
2994 6338

沒有留言:

發佈留言