2021年5月8日星期六

米飯主題餐廳 Red Rice:「米」再有下次

呢排天氣好麻麻,不時勁落大雨,都唔喺好敢約啲老友行山,不過,遇正天氣好轉,就會同老婆即興走一轉短山,由美孚屋企起步,經鍾山台、長坑村……一直上到去金山郊野公園,隨心揀九龍接收水塘或者石梨貝水塘兜個圈,然後返番落美孚或荔枝角,成程大概2hrs左右,輕輕鬆鬆。今轉就落咗去荔枝角,順便搵地方食晏,結果,隨隨便便搵咗「米飯主題餐廳」醫肚。
環境跟一般茶記無異,都喺以卡位或4人枱為主,整體嚟講有啲逼,卡位就還好,唔太大份嘅人,啱啱好坐到4個,不過,其餘啲4人枱就排得好密,基本上無乜距離,啲防疫膠板都喺做做樣而已,又容許搭枱。我哋正正飯市入座,都寧願等多陣等張卡位,唔怕一萬,只怕萬一啫。
我哋晌門口已先先午餐有咩揀,啱唔啱食先入去,目標就放咗晌啲蛋包飯及焗飯中。此外,其實選擇都幾多,兩大頁紙,仲有咖喱飯、日式蓋飯、健康蒸飯、扒餐、石鍋飯、沙律套餐……等等,都喺包基本飲品咁啦,定價就比同區其他茶記貴少許。
bowl野菌雜菜蛋包飯(跟蒜蓉汁)$49
蛋包飯共有4款,每款都喺跟指定嘅汁,但如果轉汁需要加$2, 感覺有啲掠水之嫌,因為加錢轉嘅汁,都不外乎喺番啲黑椒汁、蒜蓉汁、咖喱汁, 唔喺咩更特色嘅醬汁,不過,老婆較喜歡咖喱,都照轉。不過,碟飯嚟到,第一個疑問喺,加咗$2,啲汁去咗邊?
原來啲咖喱汁晌啲野菌雜菜底下,差啲以為佢俾漏,而啲野菌、雜菜喺白烚,完全無味,就連丁點鹹味都無;沙律部份都hea做,通常生菜嘅頭都唔要,因為又硬又乾,但唔嘥照俾埋個客。而飯底有搵啲茄汁炒過,但有少少濕,最好相信喺放面嘅炒滑蛋。
bowl蜂蜜柚子荔枝蜜 +$8
老婆一向講健康,所以,唔介意加多少少轉呢一款養顏特飲,睇枱上嘅宣傳,仲講緊喺冬日推介,兼話呢款熱飲有潤喉、降火、排毒,前者就無庸置疑,不過,後兩者就好有保留,有荔枝喎,仲降火?成份中有邊樣嘢可以排毒呢?
成品上到嚟,感覺就喺一杯柚子蜜(因為見杯底有好多柚子皮)+蜂蜜嘅熱飲,荔枝呢?得一粒!仲喺一睇就個罐頭嘢。味道方面,咪就喺甜多少少嘅柚子蜜囉,真喺無咩特別。
bowl王牌厚切焗豬扒飯 $53
既稱為王牌,自然喺多啲期望,查實賣相睇落都幾唔錯,焗到有少少燶燶哋,幾靚仔。飯底喺炒過嚟,飯粒分明,質感又爽身,豬扒就唔似「大家樂」嘅「一哥焗豬」咁,一大塊厚切,而喺有幾小塊,亦算唔上厚切,質感OK啦;但個人覺得,個蕃茄汁底就好一般,蕃茄味唔夠天然鮮活,覺得都喺以茄膏去推,濃就濃喇,但比較酸,缺少咗蕃茄本身應有嘅鮮香味。
bowl凍奶茶 +$3
嚟茶記,平常就一定喺揀熱奶茶架喇,不過,今日真喺幾熱,行到身水身汗,所以,要杯凍嘅,仲好快送到。凍飲果然喺爽啲,不過,杯奶茶嘅茶底香就幾香,但明顯喺過甜,所以,飲到一半,等啲冰再溶多啲先飲,感覺先無咁甜。
老實講,今餐就真喺麻麻哋,最後,打算試吓用Openrice Pay俾錢,點知收銀大哥話唔用得定用唔到,總之最後就用八達通啦!整體服務方面,唔多好,亦唔太差,上菜有啲啲亂,店員態度一般般。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$58

餐廳資料:
米飯主題餐廳 Red Rice
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心地下8號舖
2151 0483

沒有留言:

發佈留言