2020年6月10日星期三

福岡漢堡扒 Fukuoka Hambageu:捧「福」而回

老婆返學,是夜得一支公,因為過開嚟尖沙咀換禮品,所以,就順道食埋飯先返歸。由於老婆飲食偏素,既然得一個人就唔使咁多顧慮,自不然揀啲多肉嘅菜式。經過厚福街,睇到呢間「 福岡漢堡扒 」幾人氣咁,就投佢一票,入去試試。
睇個名,以為喺日本餐廳,再睇到牆上嘅韓文,加上有啲韓式泡菜供應,就更肯定佢喺韓國餐廳。鋪內環境四正,一眼望晒,主要喺4張長形大餐枱,最特別喺每個位都安裝咗小型抽氣管,唔會食到一頭煙。
再睇睇餐牌,主打喺韓式石燒漢堡扒,共有6款唔同配搭嘅選擇,最好喺分埋大中細份量,夠彈性。此外,仲有啲丼飯、拌飯、沙律及二人套餐供選擇,整體定價亦算親民
而點餐都喺以剔紙仔形式,可以減少口頭落單嘅出錯。小弟揀咗「菠蘿煙肉和牛漢堡扒」,諗住喺較清新嘅配搭,而每一款和牛漢堡扒餐都包咗白飯、麵豉湯、配菜及沙律。
通常店員都會問你喺咪第一次,如果喺嘅話,佢都會稍稍講解點玩法,聽唔晒或聽唔切唔緊要,因為餐墊紙都印咗燒啲漢堡扒嘅方法。
雖然嚿火石好熱吓,不過,基本上要燒完晒一整嚿漢堡牛肉球,都要換一次火石,同店員講聲,佢就會幫你換。
正所謂工欲善其事,必先利其器,所以,除了韓式嘅鐵筷子及匙羹外,仲有個小剷,用嚟壓平及剷起件漢堡扒。
此外,唔喺誇張,當漢堡牛肉擺落嚿火石,真喺比起鐵板燒嗰陣火力更強,咋咋聲四晌,油花四淺,擔心淺到身上,餐廳好貼心,提供一次性嘅紙圍裙供客人使用。
bowl百香果特飲 $39
食呢類燒烤嘢,配汽水本來就喺一絕,不過,見到「百香果」,就更提起興趣。估唔到喺咁鬼大杯架,店只更溫提攪勻先好飲。雖然都知道喺用上百香果糖漿,但加上檸檬,所以,飲落冰涼清爽,一口漢堡牛,一口特飲,寧舍「梳肝」。
bowl菠蘿煙肉和牛漢堡扒(中份)$124
先介紹吓佢哋漢堡扒嘅賣點,唔喺小弟老作,純粹張餐墊紙有介紹,而佢哋嘅和牛喺用上澳洲貨,但屬於咩級別,我就無刻意去問,但當你試過,就知唔差得去邊。
之前都提過有埋白飯、麵豉湯、配菜及沙律,配菜喺韓式泡菜,食落唔算好辣好辣,啱我;麵豉湯屬較清嘅口味,而沙律喺椰菜絲配胡麻醬,呢兩樣就較日本風味喎。咪睇小碗白飯,好軟熟,又有飯香。
卒之輪到介紹今餐嘅主角「和牛漢堡」,中份量標明有160g重,總之,搓成一大大嚿牛肉球,非常有睇頭,再配埋啲煙肉、菠蘿、雞蛋及芝士,叫人急不及待要試試。
自己牛肉自己煎,將啲牛肉一放到火石即時冒煙,又咋咋聲,好有氣勢,用小剷壓平,煎透兩面。雖然,店方建議煎3秒,但小弟就再多數秒,等牛肉更焦香。
啲漢堡牛肉淨食,陣陣油香,但又不失肉味,兼且打得鬆化;其後配煙肉、配雞蛋,都一樣搭配好食,總之就自由發揮。甚至乎,燒燒菠蘿跟蛋片,亦有唔同風味,好玩又好食。
曾經有段時間興過石燒牛扒,就算依家都仲見有少少餐廳有做,今次嘅石燒以漢堡扒為主角,又別有一番滋味,以質素而言,定價都算親民,值得一試。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$179

餐廳資料:
福岡漢堡扒 Fukuoka Hambageu
尖沙咀厚福街11號地下A號舖
5929 9167

沒有留言:

發佈留言