2019年12月5日星期四

金卷食品:「脆」味鳳凰卷

曾經喺島民嘅小弟,真喺好多年無入南丫島喇,最近好友入咗南丫島走一轉,仲專登買咗盒手工鳳凰卷送俾小弟,實在唔話得嘞!出品嚟自「南陵金卷」,話時話,晌入面住過4年多,都無幫襯過買佢啲鳳凰卷添。
好友所送嘅喺「椰香鳳凰卷」,朋友話都喺現場新鮮即製,不過,送到我手就梗喺製作好一段時間啦。雖然,單睇盒邊嘅成份資料,無任何添加,但保質期都竟有21日之多!
打開包裝,包成兩小包,每包有5件鳳凰卷,叫做可以唔使一次過食晒10件。
一口咬落去,非常之鬆脆,外皮亦甚有蛋香,而內裡有唔少椰絲同白芝麻,確喺幾有椰香。
因為唔知賣幾多錢一盒,好難講抵唔抵食,但質素算得上唔錯。順口都再一次多謝老友嘅餽贈,等小弟有個美味而有「脆」嘅下午茶。

個人評分
味道:8/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:-/10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
金卷食品
南丫島榕樹灣大街32A地下
2982 0812

沒有留言:

發佈留言