2020年6月13日星期六

膳坊 Grand Cafe:從「膳」如流

是日單車郊遊日,同班老死由大埔踩到入羅湖,朝早10:30am出發,迤住踩,踩到4:00pm返到嚟大埔。之前一文就介紹過「鴻淘士多‧羅太豆花」嘅豆漿、豆花放題,當喺是日輕怡午餐。既然完晒今日行程,就當然要食份下午茶餐補補體力。由地膽帶路,穿天橋過到嚟運頭塘商場,嚟到「膳坊」,初時睇個名以為喺中餐館,原來都喺茶記,哈哈!
雖然疫情緩和咗好多,但餐廳就連半點防疫都無乜點搞,唔使量體溫就直入餐廳,除卡位加高背板,其他位就完全無咩阻隔,幸而地方闊落,客人又唔算多,而我哋就專登搵咗角落嘅一張圓枱仔,自成一角。
嚟下午茶,目標就只有下午茶餐,底面兩版,共有33款,以下午餐而言,都算選擇多。本來,又想試菠蘿油,試試跟之前幾間茶記嘅菠蘿油作比較,不過,咁北區都賣到30蚊,感覺有啲唔划算,就試咗沙嗲牛肉包。
基本餐具放晒晌枱面,方便就方便,但家下嘅環境,就唔喺咁衛生,遇着撞啱有隱形帶菌者嚟幫襯,唔爆都幾難,真喺貫徹佢哋對疫情嘅迤爆態度。
bowl招牌沙嗲牛肉包 $32
有次晌大圍嘅「新城快餐廳 」都食過茶記式嘅沙嗲牛肉包,之前都講過吓,除奶茶之外,沙嗲牛肉亦喺茶記嘅另一名物。而「膳坊」嘅沙嗲牛肉包採用熱狗包,更加大份,睇外觀就見放滿晒沙嗲牛肉,絕無欺場。入口個包肯定烘過嚟,熱辣辣,而牛肉腍滑,汁底惹味。同上次嘅都有同一問題,就喺汁醬太多,瀉到一手都哋汁。
bowl熱奶茶
而杯奶茶都唔差喎,茶底醇香之餘,口感都算幼滑,飲落芳香馥郁。所以,經常都話,晌茶記揀奶茶,真喺衰極都有個譜。
bowl炸雞脾薯條 $38
之前嘅幾篇下午茶食評都喺淨寫自己食嗰份,但今次就特別寫埋其中一位死佬嗰份,皆因佢勁投訴隻炸雞脾燶到黑碳咁,仲要上枱時專登反轉嚟掩飾。佢話隻脾雖然大大隻,但又燶、又乾,絕對唔合格啦。
單以小弟今日嘅選擇,餐廳嘅出品確喺有水準,不過,其中一位死佬就投訴佢隻炸雞脾唔掂,所以,食嘢都講際遇架,哈哈!不過咁講,炸燶咗都照上俾個客,就見服務質素可以好到點!本來我都可以俾個好評佢,但隻脾就拉低晒總分,希望炸燶脾喺個別事件啦,而服務上再優化吓,做到從善如流,不斷改善。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
膳坊 Grand Cafe
大埔曉運路10號運頭塘邨運頭塘商場地舖
2989 2312

沒有留言:

發佈留言