2015年7月7日星期二

à la umai:借題法揮

小弟上法式高級餐廳嘅經驗廖廖可數,因為真喺唔太習慣太高級嘅氣氛,但依家有唔少做法國菜嘅小店,唔單只貫徹用優質嘅食材去烹調,亦會維持一個富氣氛嘅用餐環境,卻又唔會令人太拘束。最近,就同親友拜訪過位於天后樓上法國餐廳「à la umai」。
餐廳位處隱蔽商廈頂樓,對著維港景致嘅一邊全都喺落地大玻璃,可謂坐擁廣闊嘅維港景色,可惜是晚全場爆滿,咁唔好彩被安排最入嘅二人枱,可講喺乜景都無,只有遠少少隔離幾座天后樓景,未能飽覽一下璀璨維港夜景。餐廳嘅整體環境,雖然座位不多,但晌燈光配合下,加上枱上精緻嘅餐具及別緻嘅小擺設,仍不失情調。
一個法國嘅名字,真喺誤以主打法國菜,當翻開餐牌細閱,既有刺身,又有凍海鮮,此外,散叫餐點中由前菜、湯、主菜都不拘於一國,就似有一份借題發揮嘅感覺。
散叫固然隨心所慾,但晚市套餐則相對點都喺划算啲,5道菜晚餐(前菜、頭盤、湯、招牌菜、是日甜品 / 啡茶),定價非常進取,由$468-498 + 10%,所以,一對情侶嚟食番餐就已經成千銀落樓。究竟抵唔抵食,就要視乎番食物嘅質素。
bowl香草包
兩個微暖嘅香草包,絕對以一餐高級晚餐而言唔合格,單喺賣相已頗為港式,單一嘅香草包亦令個麵包籃缺乏個性,有一種可有可無嘅感覺。還好嘅喺,小圓包入口軟熟,有微微香草味。
bowl18個月黑毛豬風乾火腿伴哈蜜瓜
前菜嘅賣點就喺18個月熟成嘅黑毛豬風乾火腿,果然,單食一片風乾火腿,鹹香油潤;再捲起哈蜜瓜一齊放入口,化學反應自然微妙,鹹與甜互相穿插,底下嘅油醋沙律菜,頓時都只喺變得其次!
bowl是日精選頭盤
前菜之後,仲有多一道頭盤,喺乜嘢嚟就要食到先知。個頭盤賣相非常立體、精緻,原來喺阿拉斯加蟹脚牛油果他他,入口充滿海洋味,既鹹鮮,又清爽,點綴用嘅芒果醬及黑醋,有畫龍點晴之效。
餐湯既然有兩款,自不然就各要一款,到頭來就可以兩款試晒! 
bowl鮮蟹肉龍蝦忌廉湯
兩款湯嘅顏色都近乎一樣,就連湯面畫花都一樣(既然喺以高級為賣點,畫花依啲嘢其實可以好多變,畫上唔同圖案喺一項附加增值,肯定令人感覺不一樣),只喺龍蝦忌廉湯稍稍深色少少,不過,送到枱上,因為蝦香撲鼻,所以,仍然輕易分得出兩者。湯嘅質感非常順滑,蝦味超濃鮮,吞下一口仍感覺到龍蝦鮮味晌口腔滾動,餘韻長,而且,真喺有唔少鮮蟹肉,絕對喺加分位。
bowl薑汁南瓜忌廉湯
南瓜忌廉湯飲唔少,加入薑汁肯定喺首次。同樣,質感滑溜細緻,南瓜味非常突出,帶有少少薑味,感覺幾特別。兩款餐湯,晌味道同質感上,都可以話喺無可挑剔。
再落嚟就喺主菜登場,共有三款選擇,包括:黑毛豬、肉眼、羊架,全部都喺肉類,如果加番多一、兩款魚類或海鮮類,會唔會更貼心,以方便一啲唔食肉類嘅客人呢!
bowl烤西班牙雪花黑毛豬配蘋果醋汁 $468(套餐價)
先慢煮,再煎烤,喺近年常見處理肉類嘅烹調手法,既保肉汁,又香脆可口。因為成品煮好晒,難以睇到「雪花」嘅分布,不過,入口嘅軟腍度,亦感受得到佢嘅質素,再者,豬肉味的確較濃郁。雖然賣相較普通,配菜亦只喺一般嘅椰菜花、西蘭花、翠玉瓜、菇菌之類,但勝在叫多樣化,配上個蘋果醋汁,酸香去膩。
bowl烤澳洲頂級超嫩羊架配法式芥末籽忌廉汁 $498(套餐價)
羊架只有兩枝,但呎碼都屬於大條,不過,大食啲嘅男士夠唔夠就有點疑問。我哋要咗五乘,切開羊架肉,單睇色澤,嬌紅粉嫩,附合我哋嘅預期,同埋燒得一身焦香,實在吸引。入口羊羶味唔太重,應該大部份人都接受到,而且,口感軟腍,又富肉汁,蘸一點法式芥末籽忌廉汁,確喺唔錯。
以一頓高級嘅餐飲而言,平均消費$500,但較估唔到喺餐飲跟甜品要生死一決,有你無我,喺依個細節上略嫌店家未夠大方。再者,問過店員,餐飲方便,鮮奶咖啡、意式泡沫咖啡之類並無提供,只有一般咖茶、檸水。所以,上算應該就喺揀甜品。
bowl意式奶凍配巨蜂提子醬
甜品作為一頓飯嘅尾聲,做得好可以會喺成為完美嘅作結。不過,小弟真喺對依道甜品少少失望,雖然食落奶凍挺身而柔軟,富奶香,但唔見混有雲呢嗱籽,缺少一點香味,或許喺因為打算混和巨蜂提子醬同食嘅關係。其實享用期間真喺有啲見笑,話說個甜品送到嚟,店員無講明個甜品喺乜,所以,初頭真喺以為分開食,再者,咁嘅賣相會唔會好粗疏?好港式西餐格調呢?
因為收得咁嘅價位,加上景觀、用餐環境,小弟會以稍高嘅角度去品評。食物嘅質素、用料算喺對辦,但賣相就覺得仍有提升空間。此外,雖然佢哋標榜以靚料入饌,但晌晚餐嘅鋪排及款式,法式嘅元素欠奉;而服務上,好多細節位我覺得可以再執好啲,好似上菜就未有同步,無論餐湯抑或主菜,都喺前後腳送嚟,送完個南瓜湯,隔多陣先上個龍蝦湯。今次個總結比較多言,算喺小弟對上高級餐廳嘅借題發揮。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$540

餐廳資料:
à la umai
天后電氣道108號冠貿商業大廈25樓
2234 6628

沒有留言:

發佈留言