2013年10月2日星期三

馬來一菜館 Café Malacca:馬來.一試再試

有朋友睇過小弟食評介紹賣星馬菜嘅馬來一,心郁郁有興趣一試,而小弟亦都好鍾意馬來西亞依個地方,尤其檳城及浮羅交怡。人少食唔到幾多嘢,所以,就不如多約幾個老友記,一齊過嚟馬來一品嚐其地道星馬美食。
今日週中閒日,我哋又嚟得早,所以人客唔多,不過坐落就越嚟越多人。雖然裝修唔豪華,但喺勝在簡約舒適,地方闊落,我哋揀咗中間靠牆圓枱,貪其騷擾少啲,而背後幾張星馬街頭小攤檔黑白相,甚有味道。
由於小弟嚟個幾趟,而朋友就首次到,自不然乘機將點菜重任交晌我手中,其實,未嚟之前已心裡有數,有幾款地道又富特色嘅菜式都好想俾佢哋試,所以,今次點菜無乜難度。
晌星馬,最抵就喺飲嘢,尤其一啲大牌檔、熟食市場,啲果汁抵飲到暈,一杯1L鮮菠蘿汁,都喺馬幣6蚊左右(~HKD15),而一杯近1L嘅榴槤牛奶,只賣坡紙2.5(~HKD16)。當然,晌香港就無可能咁平啦,不過,嚟食星馬菜,點杯飲品多少都喺慣常。
bowl涼粉冰 $23
屬新加坡特色飲品,梳打水加涼粉條,算唔上好特別,只喺帶嚟涼快清爽嘅感覺。
bowl香茅特飲 $23
之前飲過,覺得特別所以介紹朋友一試,以香茅煲水,香茅味非常突出,飲一啖香茅味已衝緊入喉嚨,而青青哋嘅斑蘭果凍條,更為個特飲多添幾分趣味。
涼粉冰(左)、香茅特飲(右)
bowl柑桔特飲 $23
晌大馬旅行時,佢哋好興飲桔仔酸梅汁,大大細細食肆都見。今次,小弟就揀柑桔特飲試試,為求忠於地道,都喺用馬來西亞桔仔調製。入口柑桔味濃,味道酸咪咪,酸爽開胃,如果嫌太酸,附送嘅糖漿就大派用場。
食物方面,由於今次嘅朋友都算大食,所以,較平時多點一啲菜,免得大家唔夠盡興。6道菜,加4個甜品,相信絕對可以滿足到佢哋!

bowl囉惹醬蔬果沙律 $53
要數最有風味及地道特色,依個大馬沙律點可以唔嗌嚟俾老友試試。以菠蘿、蕃石榴、青瓜、楊桃、蓮霧、土魷跟檳城蝦醬及馬六甲棕櫚糖撈勻,再加埋油炸鬼,酸酸鹹鹹,鹹香中又帶清甜,再食都依然驚喜。
bowl鹹魚炒芽菜 $53
鹹魚炒芽菜聽起嚟無乜特別,亮點在於啲怡保芽菜,之前試過一次,覺得相當有趣,所以,再點喺俾老友見識一下。芽菜粗大而短,爽口而飽滿多汁,加蝦乾及鹹魚蓉香炒,鹹香惹味中,添幾分清爽。
bowl馬來巴東牛肉 $88
上次嚟食就配飯,今次改配印度薄餅。雖然啲巴東牛肉賣相唔討好,不過,味道一流。以椰汁及多種香料燜煮嘅巴東牛肉,肉質柔滑,味道香濃,搵印度薄餅包住一件巴東牛肉,仲好食!
bowl海南雞飯 $108
賣相精緻,同埋配搭對辦,一小碟海南鮮雞,加油飯,雞清雞湯及三色醬料(薑蓉、特製辣椒醬、黑醬油)。海南雞皮爽肉滑,蘸點三色醬都只不過喺錦上添花嘅動作;雞油飯亦油香而滿,飯粒分明,反而用黑醬油加埋啲飯度,又有另一番滋味;
bowl檳城福建蝦麵 $88
依個蝦麵,最有趣噝用上油麵拼米粉,所以,朋友見咁樣都覺得好奇。湯底濃郁鮮香,仲滲出陣陣香辣,配料仲有鮮蝦、豬肉,味道不俗。
bowl檳城炒貴刁 $85
嚟馬來一好幾次,都喺第一次食佢嘅檳城炒貴刁。貴刁炒得乾身均勻,加入怡保芽菜及鮮蝦,用料不賴,尤其蝦隻,新鮮爽口,不過,份量有點細!
稍後喺甜品時間,但去到依度,朋友都覺得馬來一嘅星馬菜都好好食,所以,就連甜品都投其信心一票。

bowl椰汁黑糯米 $28
黑糯米煮得煙煙韌韌,口感十足,新鮮椰漿,椰子味香濃,而個黑糯米又唔太甜,水準穩定。
bowl香蘭椰絲卷(3件) $28
抵食嘅香蘭椰絲卷又喺另一真心推介,班蘭班戟皮捲上棕櫚糖炒過嘅新鮮椰絲,唔單翠綠嘅外觀搶眼,無論口感、味道都富南洋色彩,口感軟軟糯糯,班戟皮散發微微班蘭幽香,椰絲蜜香清甜。
bowl檳城紅豆冰 $45
刨冰加上玫瑰及沙士糖漿,再墊有紅豆、涼粉、椰果、粟米粒、亞答子,最後淋上花奶而成,幾得意嘅配搭,如果加多球雪糕,就要多俾$15喇。天熱食,特別爽快透心涼,沙士味喺細個嘅A貨可樂,有啲懷念;底下混雜嘅材料,口感紛陳,未必人人覺得好食,但試過你先有多份異國見識。
bowl榴槤布甸 $38
哈哈,唔好意思,又喺佢「榴槤布甸」,因為朋友中有人鍾意食榴槤,所以,私人推介俾佢。試過之後,老友話布甸質感滑溜,口感一流,榴槤味香濃突出,啖啖飄香,果然無介紹錯。最緊要喺老友食得開心,我就放心!
唔覺唔覺,邊食邊傾幾粒鐘,實在美食容易讓時光渡過。雖然西環對幾位朋友確實有點遠,不過,佢哋異口同聲都話值得老遠過嚟一試。小弟都喺,馬來一,值得一試再試!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
馬來一菜館 Café Malacca
西環皇后大道西508號香港盛貿飯店2樓
2213 6613

沒有留言:

發佈留言