2014年10月16日星期四

Honey Creme:再闖糕蜂

上次首嚐蜂巢雪糕(見食評「韓蜂襲港」http://garycwm.blogspot.hk/2014/09/honey-creme.html),已對依種原粒蜂巢加超滑香濃嘅軟雪糕印象深刻,尤其粒蜂巢金黃閃亮,外觀晶瑩,入口煙韌,蜜潤清甜,極之討好。今次再想分享另外幾款味道,雖然店舖開檔已過多月,而隔離大坑亦有相類似嘅店舖出現,前文提及嘅本土店亦再晌旺角開分店,但Honey Crème門外人氣依舊,集結不少後生仔女輪候買雪糕。
上回已介紹過佢哋嘅來頭、店內環境、各款產品,所以,今次就廢話少講,直接去片。
bowl蜂蜜冰淇淋 $38
蜂巢冰淇淋以蜂巢粒拼軟雪糕,粒蜂巢食咗就好快無。而蜂蜜冰淇淋就先晌杯底加蜂蜜,注入軟雪糕後,又再淋上蜂蜜,所以,由始至終都食到帶有蜜香嘅軟雪糕,軟雪糕一如以後奶味濃郁,綿密細滑,蜂蜜純正芳香,甜蜜滋潤,跟食蜂巢冰淇淋各有韻味。
bowl有機棉花糖咖啡冰淇淋 $42
店內有部棉花糖機,柔軟綿綿嘅有機棉花糖都喺即場打,而咖啡採用Nespresso意大利濃縮咖啡做,眼前所見應該有5款味道,初時唔知,事後才知原來可以自行揀味,有濃有淡。
有機棉花糖咖啡冰淇淋喺以軟雪糕,加上一大嚿棉花糖,再由店員淋上咖啡,個人覺得玩效果多啲,不過,棉花糖溶晒之後,就好似加咗啲糖落咖啡度,唔會太苦太澀。咖啡嘅醇甘跟軟雪糕嘅奶香好襯,除非你本身唔鍾意咖啡,否則,依個冰淇淋好值得一試。
bowl焦糖爆米花冰淇淋 $38
哈哈,被朋友批死我一定會揀依款味,無錯,身為焦糖死粉,總要一試嘅。其實依款冰淇淋都好簡單,就只不過喺軟雪糕加焦糖爆谷,再唧上焦糖漿,賣相都幾吸引架,味道則焦香濃甜。一次過將雪糕加爆谷放入口內,奶香與焦香晌口腔內交融,甜蜜微妙,不過,爆谷質素有啲參差,有啲脆,有啲腍,要控制一下個穩定性。希望下次再試時,一切都嚟得完美。
雖然最後嘅焦糖爆米花冰淇淋晌啲焦糖爆谷上有甩漏,但對幾款冰淇淋整體質素仍滿意,好開心今次同朋友嘅「糕蜂」會議有個美味回憶。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
Honey Creme
銅鑼灣利園山道34號地下
3525 1564

沒有留言:

發佈留言