2020年3月29日星期日

榮華茶餐廳:規矩小店

依家除咗返工、放工、到超市買物資之外,都極少周圍逛,避免人群聚集嘛。適逢清明,需要去掃墓,但今次就只喺兩家人各派代表一個,我哋喺清明前一個星期去嘅,對比往年少一半人,場面都顯得冷清。難得「出關」,就一次過到埋石硤尾、深水埗一帶同親友有啲物資交收,順道食埋晏先返屋企。本來都諗吓約埋表哥食晏,不過,最後都喺唔好喇,一支公食完就算,免得交叉感染,唔喺怕被感染,喺怕唔知自己喺唔喺「隱形」嗰啲,感染到人哋。而晌福榮、福華街兩條「食街」睇睇有咩餐廳選擇,眼見好多食肆唔守規矩,完全唔覺有防疫措施,反而發現一間唔起眼嘅茶記小店「榮華茶餐廳」,一來睇到有防疫意識,二來真喺兩個多月未嘆過茶記奶茶喇,三來好想撐呢啲有心小店。
一入門口,被老闆娘嗌住,就喺因為要量吓體溫。餐廳嘅環境唔大,但兩邊卡位隔住嘅枱都被「封印」,而中間嘅圓枱都收起咗啲,令每張枱都隔番開啲,大大減低不必要嘅社區交叉感染。
剛好坐落時已經2:00pm,有下午茶供應,其實,佢哋嘅午餐都只喺賣$45,仲包例湯、餐飲,所以,如果食碟頭飯嘅下午茶餐($40-$42),實際上喺無咩明顯着數嘅。
bowl馬來炒貴刁 $42
出街食嘢,就梗喺揀啲自己唔識做、相對又難做嘅款式啦,8款碟頭中,炒貴刁喺其中之一,因為河粉就喺好難炒得好。小弟坐到最尾一行二人卡位,好近廚房,聽到熊熊炒嘢聲,夠鑊氣,而送到嚟嘅炒貴刁亦無欺場,色澤均勻,仲有好多餸料,叉燒、火腿、蛋塊、銀芽……等等,帶微微咖喱香,食完又唔會一碟底都喺油。
bowl熱奶茶
呢個喺小弟去茶記嘅必然首選,感覺上杯奶茶色澤有點淡,入口個茶底芳香得嚟唔算好濃郁,口感嘅滑度一段,整體而言叫做OK啦!
依家香港嘅疫情都叫得做嚴峻,日日都爆幾十單,真心希望啲人自律,唔好咁自私,食店又好,食客又好,大家守守規矩,免得害人害己嘛!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
榮華茶餐廳
深水埗福榮街58號
2387 7744

沒有留言:

發佈留言