2019年11月12日星期二

天吉屋 Tenkichiya:「丼」之無愧

早前睇過啲飲食雜誌介紹呢一家日本過江龍「天吉屋」,主打天婦羅丼,更連續五年榮獲日本全國丼聯盟天丼金賞獎,實力應該不用懷疑。咁嘅來頭,初階段梗喺會有好多人去潮聖、打卡,小弟就最怕要排隊等,我就梗喺等一等「潮退」先去啦。
咪睇佢個鋪面細細,裡面可謂別有洞天,地方唔細,一室木系,配以和風裝潢,雅致而有份暖和感。佔大部喺卡位形式,塊間板特別高,我就頗鍾意咁嘅設計,因為私隱度相對多啲。
另一邊「廚房位」(可隔着玻璃睇到廚房裡面運),化身為和風牌檔模樣,並掛上「天吉屋」大招牌,非常醒目。呢邊屬一人位,所以,就算一時興起,一個人嚟食碗天婦羅丼都唔怕尷尬。
炸物一向討人歡心,夠香口嘛!不過,小弟對天婦羅就唔算好有研究。翻一轉餐牌,如好多日本餐廳,賣嘅嘢唔多,夠專。菜品只有5款,但每款嘅天婦羅都有唔同配搭,定價$108-$158,而貫徹日本人做菜嘅認真,用上秘製天婦羅粉、秘製天丼醬汁、北海道七星米、自家調製柚子胡椒沙律汁。
飲品方面,選擇唔多,只有幾款罐裝飲品,數款日本酒品。不過,唔多選擇都無問題,因為有啲健康嘢提供。
bowl牛蒡茶
一坐低,店員就奉上一大壺自家沖製嘅牛蒡茶,近年都有唔少人興食牛蒡,據網上資料,牛蒡茶有去油膩降血脂嘅效用,夠養生,配天婦羅就啱晒啦。飲落有種獨特嘅香氣,味道回甘順喉,感覺幾舒服。
雖然,菜品無說明喺定食,但其實已包埋味噌汁,免費提供嘅牛蒡漬、蘿蔔漬、椰菜沙律。
bowl牛蒡漬、蘿蔔漬
等候我哋嘅天婦羅丼期間,細味牛蒡漬及蘿蔔漬嚟打發時間就最好不過。前者口感軟軟哋,又爽爽哋,食落仲有種蔘味;後者就酸香清爽,作為食天婦羅嘅間場清一清味蕾就最好不過。
bowl椰菜沙律
可能你會覺得簡單,椰菜絲啫,但條條切得幼細,冰涼爽口而多汁,最精彩喺淋上嘅自家調製柚子胡椒沙律汁,柚子味極之突出,酸酸味,帶微微辣,有層次,有越食越想食之感。店員見你食到差唔多無,好主動問你使唔使再添加。
bowl味噌汁
家家所做嘅味噌汁都有所分別,「天吉屋」嘅絕對喺料多,雖然影相唔覺,但其實湯中有好多清甜嘅蘿蔔、嫩滑嘅豆腐,而湯嘅本身,麵豉味甚濃香,飲得出用料不賴。
bowl天幕御膳 $148
友人就喜歡試多啲嘢,所以,揀嚟第二貴嘅「天幕御膳」,講真,單喺睇相已經好有睇頭,食材豐富,有黑虎蝦、海紅鯛配紫蘇葉、軟殼蟹、什錦炸物(洋蔥及魷魚)、茄子、南瓜、炸紫菜及四季豆;而且,食法更有啲花巧,可以有3種食法,故此,更專登印張食法指引俾大家參考。
成品送到嚟,喺咪有啲震撼呢?友人一邊食,就一邊讚,小弟就唔太詳細講佢覺得點喇,等陣食到我份先慢慢分享。不過,佢就話,啲天婦羅炸得好出色,香而不膩,每款食材都有個性,好好食;去到尾,好似建議咗倒入鰹魚茶湯做茶漬飯,湯中嘅鹹鮮及煙燻香,一湧而出,甚有驚喜。
bowl天吉丼 $118
小弟就揀個無咁貴,但喺獲金獎嘅「天吉丼」,咪睇小佢,一樣喺好豐富,勁多配料,包括黑虎蝦、魷魚、海紅鯛、茄子、南瓜、四季豆、炸紫菜同溫泉蛋,啲天婦羅堆到滿一滿,睇落仲好似餸多過飯咁。
bowl黑虎蝦
如果有留意餐牌面,就發現佢哋嘅天婦羅海老喺孖條「雙蝦」炸法,一口過咬兩件蝦,自不然有份雙倍滿足感,蝦肉鮮甜且爽彈,有濃郁蝦鮮味,而且,炸功了得,唔會感覺一口油。
bowl魷魚
有嚿炸物四四方方咁,初時以為喺豆腐,但咬落軟腍,又帶點煙韌,原來喺魷魚嚟,有口感,幾好食,當然脆漿做得薄,應寄一功。
bowl海紅鯛
可以講喺「炸魚柳」高度版,賣點喺魚肉嘅本質,件海紅鯛肉質嫩滑而味鮮,加上薄薄嘅脆漿,無得輸。
bowl茄子
多數食茄子嘅天婦羅都喺做成一片片,好裝飾,又易入口,但呢度為到做得有睇頭,茄子都喺一大件咁,大啖大啖食得豪邁。
bowl南瓜
平常食天婦羅野菜中,小弟就特別鍾意南瓜,尤其啲日本南瓜,特別粉甜,今次件南瓜大大件,更實在,更食出南瓜原味。至於啲炸四季豆、炸紫菜都好好食。
bowl溫泉蛋
相信食開日本嘢嘅朋友都食唔少,但炸嘅溫泉蛋又試過未?一咬落去就當然爆漿啦,而咬嗰吓,就多咗層脆口晌面面,感覺有點新奇。
bowl七星米
一碗靚丼,好嘅米當然亦好重要,用上北海道七星米梗喺想做出一碗好丼啦。飯粒分明不在話下,而且,有米香,又黏糯,淋上秘製天丼醬汁,唔喺講笑,齋喺「豉油撈飯」我都可以食到成碗。如果點「天吉丼」,追加白飯要+$15,仲要落單時講明,相反,點「天幕御膳」寫明白飯可以自由添加,如果喺「飯桶」一名就應該識點嗌啦,哈哈!
百零蚊食碗飯,有人會覺得貴,但食到嘅喺一碗得獎天丼,配料又多,日本靚米入饌,唔使飛過日本食,計計吓有賺啦。再者,食落確喺用料不賴,味道紮實無hea做,啲招呼又好,有禮貌,但留意一點,用餐有時限:60分鐘,每人最低消費$100,怕啲cheap友點客「天幕御膳」兩人「些牙」,再不停添飯囉!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$146

餐廳資料:
天吉屋 Tenkichiya
旺角亞皆老街8號朗豪坊11樓25-29號舖
3105 0986

沒有留言:

發佈留言