2020年2月24日星期一

美心 MX:摻摻午餐

公司一向有包伙食供應,足不出戶餐晏就晌公司搞掂,但新冠狀病毒疫情關係,有啲新安排,包伙食就暫停咗先,同事們就叫住外賣。由於「筆直」有限,所以,我哋都喺嗌快餐店之類。今日就試咗「美心MX」嘅喇沙,覺得唔錯,就草草哋寫番篇。
呢一款「喇沙摻摻」可以配穀飼肥牛片($47)或香茅豬扒($46),同樣包基本餐飲。
小弟就選咗肥牛,而大碗內喺摻摻、炸魚片、半隻烚蛋同啲芽菜,而細碗內則喺喇沙湯底及三數件豆卜,望見橙紅色嘅喇沙湯,以及散發陣陣香氣,感覺幾對辦。
未倒湯,碗粉都好墜手吓,落埋啲湯落去,真喺「感覺」到個份量十足,不過,你睇碗粉滿滿就知無呃秤啦。碗內嘅摻摻(油麵撈米粉)確喺幾多,而肥牛亦有唔少,挑剔位喺啲油麵腍咗啲,相信啲肥牛一早灼好放晌盒內,唔算好滑;反而,個喇沙湯就幾得,濃郁而有椰香,我仲清咗個湯七七八八。
晌中環食晏一向都唔平,就算快餐店、茶記一樣唔平得去邊。所以,$47個餐,份量足,包埋嘢飲,加上味道唔差,都算喺咁啦!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$47

餐廳資料:
美心 MX
中環干諾道中24號中華總商會大廈地下
2140 6689

沒有留言:

發佈留言