2020年1月31日星期五

星巴克咖啡 Starbucks Coffee:Chocolate Marquise

舊年強颱風「山竹」襲港,摧毀多處地方,而中環「都爹利街」街尾嘅古蹟「煤氣燈樓梯」都損毀得非常嚴重,左邊扶手成條冧晒。最近,卒之修復好晒,不過,就變得青靚白淨好多,少咗份歷史味。
而樓梯旁喺全世界獨一無二以冰室為主題嘅「星巴克」,相信內裡唔使小弟多介紹,應該有唔少人上載過環境相到各類社交平台。今日突然想食啲甜嘢,所以,就買咗一小件蛋糕當下午茶。
雖然只喺買一小件蛋糕,但都有個大大個精緻嘅紙盒,好睇就好睇,但有啲唔環保啫。所以,留起再用番,哈哈!
今次試嘅蛋糕就咁叫「朱古力蛋糕」(Chocolate Marquise),賣$35,一身「黑掹掹」,其實一共有4層,跟之前晌「The Coffee Academic」所食嘅「King of Cocoa」都幾相似,因為都喺朱古力海綿蛋糕跟高密度實淨啲嘅朱古力蛋糕,一層疊一層,面頭再鋪滿唂咕粉,所以,入口好強嘅實在感,朱古力味勁濃郁,帶點甘苦味,好啱口味。
近排,都真喺諸事不順,不過,晌下午抖一抖嘅時段中,嘆番件高質素、好食嘅蛋糕,雖未至於100%上晒力,但至少個人感覺無咁鬱悶。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
星巴克咖啡 Starbucks Coffee
中環都爹利街13號樂成行地庫中層
2523 5685

沒有留言:

發佈留言