2019年11月23日星期六

老香港菜館 Old Hong Kong Restaurant:仍需「老」力

聚會完,又喺到食晏嘅時候,大家都話想飲餐茶,坐低慢慢傾吓偈,記得以前呢個位有間「稻坊」,貪其平平哋,但嚟到,原來已經轉咗手,名為「老香港」,仲喺今日第一日嚟試業,所以,好多嘢都好生手。就連一啲電子付款系統都未準備好,齋收玩金。
一上到樓梯,就喺成間餐廳嘅環境,咪睇佢好似好新簇,當然大部份嘅嘢都喺新裝修嘅,但左邊一排梳化椅啲線口披咗啲,就知沿用上手。其實個場幾大,但大概試業關係,都無開放晒,入啲嘅位置就以屏風隔開去。
配合餐廳嘅名字,餐具都用上懷舊嘅公雞圖案,對我哋呢啲老餅,就梗喺有份集體回憶啦!此外,啲蒸籠都好新簇,更確家喺新開業。
一大張點菜紙,就大致睇晒有啲咩選擇,如點心、小食、粥粉麵飯……等等,定價都唔平,另茶錢每位收$12,加一就唔在講啦。不過,試業期間,會打番個88折。
此外,仲有多款精美小菜供選擇,不過,午市就應該會點嘅人唔多,大多數都喺幫襯晚市嘅人先會考慮嘅菜式。
午市仲有一個懶人包,就喺「午市商務超值自選套餐」,有2人、4人、6人、8人、12人嘅選擇。但最後我哋無揀,因為想食多啲點心!
bowl淮山脆脆 $28
其實,喺將啲淮山切成長條形再酥炸,外觀出嚟有啲似越式春卷,因為外皮喺網紋嘅脆漿。咬落自不然好脆口,亦唔太膩,而淮山則粉腍有種甘味。
bowl醬皇蒸鳳爪 $28
鳳爪喺點心嘅常客,都好難完全無人唔嗌鳳爪,因為既惹味,又有本土特色。個醬汁調製得幾香濃,底下仲墊咗少少豆卜,吸滿汁,好味。
bowl那些年鮮蝦粉果 $38
平常食粉果都喺啲沙葛粒、西芹粒之類,唔知喺咪加咗鮮蝦就成為「那些年」嘅產物?啲粉果外觀好靚吓,外皮做得晶瑩,又唔黏牙,因為裡面有唔少蝦,幾有食蝦餃嘅感覺。
bowl80年代芝麻卷 $28
「菲林筒」絕對喺我哋啲老餅嘅集體回憶,大家都一致要試番下,不過,講真,咬落嘅感覺喺有啲乾,有啲實,芝麻嘅濃香度亦一般般,總之唔會有單3嘩聲嘅感覺。
bowl原隻鮮蝦腸 $32
落鮮蝦嘅份量睇得出無手軟,而且啲蝦又確喺好鮮爽,兼且好彈牙。然而,睇層腸粉皮,就知拉得好厚身,而且,比一般見到嘅亦短身好多,好似縮咗少少水咁。
bowl薑汁芥蘭 $68
友人都喺健康一族,點都要嗌啲蔬菜類,不過,俾我見炒碟芥蘭要成68,就有啲唔捨得喇。碟芥蘭本身都炒得唔差,翠綠而爽口,微微薑汁香味,唔會嗆喉。
bowl黑松露蛋白炒飯 $88
幾款炒粉麵中,呢一道炒飯就最健康,雖然份量十足,但味道好一般,頗為淡口,又無乜黑松露嘅香氣,只可以講炒得爽身,唔油膩而已。
我哋真喺「好彩」,竟然喺試業第一日嘅3枱客嘅其中之一。查實,都見啲侍應好積極招呼,不過,明顯地,無論食物,抑或其他配套,都有好多改善嘅空間。而且,以「老香港」味道為賣點,似乎未夠突出。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK80

餐廳資料:
老香港菜館 Old Hong Kong Restaurant
尖沙咀漆咸道南79號中國五礦大廈3樓
2110 1768

沒有留言:

發佈留言