2019年11月10日星期日

基隆茶餐廳:「基」不擇食

茶餐廳始終喺香港人嘅飲食文化,一向都好受普羅大眾嘅歡迎,就好似今次同朋友嚟到太子嘅「 基隆茶餐廳」,屬小店規模,但就眼見有好多人幫襯,正值午市嘅尖峰時間,門外仲企咗唔少客等位。
一般茶餐廳格局,兩邊都喺卡位,中間就排咗可活動嘅2、4人枱,老實講,環境真喺好逼,啲通道其實勉強夠一個人側側身咁過。然而,啲阿姐、阿哥都好禮貌,不過,出菜就好亂吓,經常聽到嘅一句喺有無人有嗌乜乜乜呀。
晌等位期間,已經睇定食乜,因為貼咗唔少午餐嘅選擇,例如「每日精選午餐」,寫明邊日有啲咩,每日有4款碟頭嘢,奉送餐飲,賣$40,比起近彌敦道啲茶記平5、6蚊架喇
以為「午餐」得一類,晌門口水牌仲貼咗張手寫嘅「午餐」,共有3款,奉送餐飲,但就可以揀例湯,同樣賣$40。
不過,友人對啲午餐麻麻,反而相中款「全日餐」,睇落又確喺幾特別,秘製薑酒生滾鮮牛肉或豬潤,可配唔同粉麵,只賣$38,抵食喎。連福麵都有,老友喺福麵迷,啱晒佢,可惜當日話無福麵喎,哈哈!
bowl秘製薑酒生滾鮮豬潤通粉 $38
老友話堅有酒香,加上面面仲放咗一大撮薑蓉,無薑味都幾難,配通粉又幾唔錯喎,而啲豬潤灼得剛好,軟滑而粉粉哋,但只得四片而已,感覺少咗啲。整體而言,喺唔錯嘅,又有啲特色。
bowl焗卡邦尼蟹柳雞扒飯 $40
其實即喺白汁焗飯,蟹柳就當然喺雪藏嗰類貨色啦,雞扒俾到兩大件,算喺足秤抵食。而味道方面,友人就話只喺不過不失,原來汁底味薄,又焗燶少少,要扣啲分。
bowl胡椒豬肚湯飯 $44
呢度提供唔少湯飯選擇,而呢一道湯飯亦出色,大概都喺因為胡椒豬肚湯本身香濃,又有個性,就咁飲已經唔錯,配飯自不然唔差得去邊,況且,豬肚爽口,又無燥味,份量更喺十足添。
bowl乾炒牛河 $40
小弟就揀牛河,雖然喺慣常見到嘅炒粉飯麵,但炒得好都唔容易。我諗住點午餐都應該快啦,但都等咗近15分鐘,見侍應一手四碟咁出嚟,就知喺因為儲單。睇外觀好油吓,食落其實都喺幾油,用咗啲幼身嘅河粉,炒得均勻上晒色,味道亦都唔錯,牛肉夠腍滑,但份量偏少,唔知喺咪我啲牛肉去咗人哋嗰碟度!
bowl熱奶茶
晌茶記,點奶茶真喺無乜點衰,喺頗為穩膽,不過,今次就有啲燒鬚。杯奶茶茶底唔濃,茶香弱,又或者有可能落得太多奶,茶、奶比例唔理想,入口嘅口感亦唔覺滑。
我哋所嗌嘅兩款「精選午餐」都喺麻麻哋,反而其他碟頭做得有水準。由於地方都唔喺太好坐,所以,食飽就閃,都無話坐多陣傾吓偈。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
基隆茶餐廳
太子界限街24號地下
2396 8971

沒有留言:

發佈留言