2012年5月27日星期日

八喜:喜有此理

記憶中依次已經喺第5次嚟幫襯八喜,不過對上4次都喺去灣仔店,而黃大仙店就首次光顧。諗住都喺集團式經營,分店間嘅水準應該差唔多,試過之後,似乎黃大仙店就差啲啲,好似幾款例叫嘅點心:灌湯小籠包、八喜招牌春卷、台南胡椒餅、肉燥蒸芋粿,除咗個小籠包仍然喺高水準之作外,其餘3款感覺水準下滑咗啲,例如個蒸芋粿,味道保持到,依然惹味,但質感有啲散。所以,又再次證明,分店不同,好唔好食,還看大廚手勢此真理。

因為之前都寫過咁多次八喜嘅食評,所以今次唔打算寫得太詳細喇,只想重點咁寫幾樣嘢。先講服務,落單時已吩咐先上點心,其他嘅等叫才上,唔使個次序咁亂,好多時啲食肆都做得好一般,不過八喜依方面做得幾好,井然有序。另外招呼都好妥貼,雖然喺星期日晚,既無分時段,又無時限,但依間分店又幾多人幫襯,高峰時段真喺坐到爆喎。 

環境幾雅緻,但坐滿時候就幾逼!
依邊喺近正門入口位

bowl金瓜川味牛 $65
之前晌灣仔店食過覺得好食,所以介紹俾屋企人試。唔太辣,少少麻,牛腩牛筋好腍,只可惜喺個南瓜未腍透,感覺若有所失。
bowl米湯魚腐翡翠苗 $48
清淡菜式,因為上面個川味牛幾重口味,所以就揀個清淡蔬菜嚟平均一下。魚腐幾軟滑,有魚味,而翡翠苗清蔥翠綠,咬落爽爽哋。依個菜唔叫得好好食,但濃味以後來個清淡,感覺輕鬆啲。

bowl宜蘭茶壺老酒雞 $128
需要預訂,賣相幾雅緻,真喺用個大茶壺盛載。其實主要飲個老酒雞湯,雞湯濃香,藥味唔重,酒味亦唔會太濃。侍應會先以小杯斟出,等各人嚐一下老酒雞湯個味,跟手再將啲湯料撈起上碟,原來真喺幾多料,有半隻雞、紅棗,黑棗,糯米,當歸,瘦肉……等等,而啲雞湯前前後後都可以沖到好多杯。
由於覺得佢啲台式點心幾得,所以點心點多啲,主菜就只喺叫咗3款。最後輪到甜品時間,因為一早訂了半打壽包,賀一賀舅仔、姨仔生日,所以甜品即場只叫兩款。壽包晌餐牌無,可以臨時叫,都喺$24半打,不過預訂穩陣啲,其實好抵食,白蓮蓉餡,包身鬆軟又唔太甜。想晌度切餅慶祝,如帶集團同系嘅美心、東海堂就唔收切餅費,否則要收成舊水,唔划算囉。

bowl奶層咖啡糕 $14
一客有3件,堂食價只喺賣$14,我就覺得幾抵。個咖啡糕其實喺一層咖啡啫喱夾一層咖啡奶凍,層層相間咁,咖啡味挺足,都幾好食!
bowl豆沙鍋餅 $20
一客切開有成8小件,為起兩個零一件,豆沙香甜,外層香脆,既可一齊分享,又喺抵食嘅甜品。
其他雜費依度都收得平啲,茶位$6,又唔收泡菜,白飯$10碗都比灣仔店平兩蚊雞,嗰邊茶位要$8架,仲要收泡菜錢$12一小碗添。今餐食咁多嘢都唔使五佰,但非常之飽呀!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
八喜 8 Happiness
黃大仙正德街104號黃大仙中心地下G4A舖
2326 8168

沒有留言:

發佈留言