2020年1月20日星期一

ZERO:「零」缺勿濫

雖然喺嚟食西餐、薄餅,其實,呢餐喺團年飯嚟,約咗細佬妹,加埋老婆,一行4人,唔食中菜,揀咗西餐,都喺想帶佢哋試吓唔同嘅嘢。最後揀咗「朗豪坊」嘅「Zero」,一來貪佢位置中間,就到晒我哋咁多人;二來有里數儲吓,仲專登揀星期一,雙倍里數嘛!
餐廳位處商場近頂層,搭星際扶手電梯快過等一般電梯,唔使層層停。而餐廳採半開放形式,所以,一眼就望晒成間餐廳嘅格局。裡面裝飾都帶點格調,以黑色為主調,配以柔和燈光。
我哋則被安排緊貼商場嘅一排4人枱,好嘅就環境光猛啲,對我影相都好啲,唔好嘅就喺總有人晌旁邊經過,你唔去刻意留意啲商場客,其實都無乜嘢嘅。
刀叉、餐碟、紙巾早已放晌枱上,而枱面喺搵白磁磚砌成,望落都好乾淨整潔,對餐廳而言,就極之方便打理。
「Zero」主打喺薄餅,所以,頭兩版就喺唔同款式嘅薄餅選項,此外,就仲可以DIY,由醬料、芝士口味,以至配料,都可以隨心所慾。而且,醬料、芝士、配料都有好多選擇。
薄餅以外,就仲有頭盤、沙律、主菜、意大利麵、意大利飯及甜品,所以,都唔使擔心無選擇。
飲品方面,有一系列酒精、雞尾酒特飲,咁都仲有啲生啤呀,烈酒呀、蘋果酒呀、紅白餐酒之類。唔飲得酒嘅都無問題,亦有一系列非酒精特飲、沙冰、果汁、汽水及啡茶。
bowl朱古力Oreo $42
細佬揀咗杯朱古力,大大杯兼噴滿忌廉,佢話先飲一啖,啲朱古力味都幾濃郁;再攪勻啲忌廉,再飲落去就覺得好滑溜,整體感覺唔錯。餐廳採用紙飲管,夠環保。
bowl脫脂乳酪沙冰 $42
我就喜歡乳酪系嘅飲品,所以,揀咗呢款脫脂乳酪沙冰,要芒果配熱情果口味。入口當然好爽快,味道酸酸甜甜,以芒果味較主導,配薄餅同濃味嘢就好夾。美中不足之處喺沙冰打得唔夠柔細,飲落仲有好多冰粒感。
bowl雜錦拼盤 $198
我哋有得4個人,費事諗嚟諗去,就選個拼盤一了百了唔使煩。拼盤包括5款小食:丹麥酥多士、照燒汁芝士肉丸串燒、伊比利亞火腿炸薯丸、墨西哥辣椒蜜餞雞翼及炸大蝦與獅子唐辛子。最大亮點喺以摩天輪形式登場,夠晒浮誇,擺到上枱,其實都幾掗位,哈哈!
bowl丹麥酥多士
睇落以為喺啲普通方包條,其實喺丹麥多士,所以,食落外皮會更酥香,包身亦特別富牛油香氣。個拼盤伴有4款醬,但侍應就無乜點介紹,正正有兩款喺牛奶同花生醬,啱晒點多士。
bowl照燒汁芝士肉丸串燒
啲肉丸又幾正,肉質唔會太粗嚡、太雜,芝士感就唔喺太強,反而,塗上照燒汁,又灑上木魚碎,喺幾正。挑剔位喺嚟到唔夠熱,只喺微暖。
bowl伊比利亞火腿炸薯丸
炸薯丸當然喺普通嘢,不過,加咗啲伊比利亞火腿就唔同晒,但又唔好太大期望,火眼粒粒就唔喺好多,但薯丸就非常軟滑。
bowl墨西哥辣椒蜜餞雞翼
唔喺講笑,都幾辣吓,夠晒刺激,所以,頗為惹味,有少少蜜糖香,所以,確喺幾好食。
bowl炸大蝦與獅子唐辛子
個小食名真喺咁寫,問番「獅子唐辛子」喺乜?其實喺七味粉燒青椒仔。啲炸蝦唔喺好大隻,炸得嚟又比較油;反而啲青椒仔幾好食,香口唔辣。
bowl燒豬肋骨 $228
細佬妹比較少食西式嘢,故今次除食薄餅,就點一客豬肋骨。我就幾鍾意佢哋嘅處理手法,雖然唔及一大條過豬肋骨咁有睇頭,但分好晒一條條,就方便咗大家好多。此外,伴上大旺3脆炸薯條,正呀喂!
至於啲肋骨,肉質燒得好軟腍,啲骨唔黐肉,個醬汁又濃又正,灑上黑白芝麻,點綴又好睇,味道又再豐富啲,大家都讚賞呢道菜式。
bowl完美配搭薄餅 $138
叫得拼盤就知我哋喺懶人,唔多想諗,所以,雖然薄餅可以DIY,完全由自己組合,但我哋都喺晌6款預設嘅薄餅中揀其中款,就喺呢款「完美配搭薄餅」(Mix & Match Pizza)。
餐牌已列明所有材料, 10.5吋嘅薄餅包括有帶煙燻味煙芝士、烤鴨、蒲燒鰻魚、意大利煙肉、蘑菇及乾蕃茄,再撒下大量芝麻菜。睇外觀就知用料十足,保証啖喺都有魚有肉,而且,加咗鰻魚、意大利煙肉,甚具油香,果真「完美配搭」。
bowl慢煮八爪魚亞枝竹炒意式米麵 $128
細妹見到呢一款「意式米麵」(其實喺做成米粒型嘅意大利粉),就甚感興趣,小弟就曾經晌其他意大餐廳試過,有種明明喺「米」,但食落有啲咬口嘅意粉感覺,口感喺幾過癮,所以,點一客俾佢哋體驗吓。
出嚟個賣相有啲似中式嘅乾牛河嘅炒飯版,其實,味道都有啲似,主要喺以豉油去炒,加入咗啲八爪魚同亞枝竹。細妹第一次試就覺得好得意,味道都幾香,之但喺,絕對喺過鹹咗,大打折扣。
「Zero」主打薄餅,觀乎今晚所試嘅薄餅,絕對喺合格有餘,用料不賴,夠晒份量,而其他菜式都唔錯,喺碟意式米麵鹹咗啲。環境、招呼都幾好,食物嘅定價亦唔算貴。搵食就梗喺寧缺勿濫啦,「Zero」都應可列為再幫襯嘅餐廳。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:
ZERO
旺角亞皆老街8號朗豪坊12樓5-9號舖
2918 1234

沒有留言:

發佈留言