2021年9月22日星期三

Taste Gourmet Group:嚐味‧秋夕月餅

今年真喺食元餅唔多,除咗之前友人送嘅、老婆公司送嘅,其次就喺同家人中秋聚一聚時,交換吓啲月餅嚟試試。不過,仲有一盒喺贈品嚟,不過,一直未開,中秋翌日放假,就開嚟當下午茶。月餅嚟自「嚐 · 高美集團」嘅出品,可以到旗下餐廳換取,最近我返工點就喺過嚟試上環「浦和」拎,順便借個版位出篇食評。
產品嘅名稱為「嚐味•秋夕月餅」($268),包裝非常高貴得體,仲附送一小盒四季春茶葉,啱晒跟月餅一同享用。
盒內共有3款口味月餅,包括流心奶黃月餅、京都宇治抹茶月餅、蛋黃白蓮蓉月餅,每款兩個,都喺必然嘅獨立包裝。個個都屬於迷你裝,正好一次過兩公婆樣樣都試試,又唔會搞到太滯肚。
bowl迷你流心奶黃月餅
流心加奶黃,算喺依家大流行嘅款式,因為唔似蓮蓉咁甜,口感綿密富蛋香。加上有啲蛋黃流心餡,自然相得益彰,而呢個做出嚟有水準喎。
bowl迷你京都宇治抹茶月餅
夠膽註明用上京都宇治抹茶,當然唔會差得去邊,睇見色澤墨綠,而入口抹茶味非常濃郁,後績嘅餘韻帶微甘,整體又唔太甜,幾好食。
bowl迷你蛋黃白蓮蓉月餅
呢一個就傳統款式,白蓮蓉好清香,算少甜版本,餅皮鬆化,唯一要挑剔喺蛋黃嘅油水麻麻,望落都見唔太起油,然而,整體味道算唔錯。
正所謂人月兩團圓,今年中秋算好天氣,月亮伯伯都又亮又圓,加上疫情緩和好多,市面嘅氣氛都唔錯,但願風調雨順、國泰民安!

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
Taste Gourmet Group
https://www.tastegourmet.co/

沒有留言:

發佈留言