2021年8月28日星期六

小茶屋 Kochaya:「茶」明真相

早前晌豉油街嘅「阿四車仔麵」食完晏,行返過去地鐵時,偶然見到呢一家似喺賣台式茶,但主打以日本直送茶葉去泡茶,加上見到啲人揸住店家嘅「罐裝」出品晌門口打卡,覺得頗為特別。上次因為食得飽,就未有試,今回再出旺角,就到訪拜會一下。
門口企咗唔少等成品嘅客人,就知幾夠人氣, 從門面望入去所見,裝修都比較日系,以金色配襯淺木,唔會太浮誇,但又有種高雅感。
平常台式茶飲店所見,不外乎烏龍、鐵觀音、四季春……等等,但呢度嘅就喺抹茶、焙茶、玄米茶同煎茶,真喺比較特別。而每一系列都喺4、5款配搭選擇,唔算話好多,但夠精,同埋至緊要喺啱飲。再者,我諗都喺要襯番日本茶葉嘅特性,都唔可以亂溝。如大多數茶飲店,可以額外加配料,如椰果、蘆薈、珍珠……等等。
除咗用日本茶葉泡茶呢個賣點吸引我之外,另一亮點喺其罐裝拉環式嘅設計,晌中環一家賣尼泊爾餃子店都飲過啲特飲喺用呢個方式製作,不過,就未見過個機嘅真身,今次,就叫做近距離「接觸」,比起用膠杯膠蓋嘅,拎返屋企就更穩陣。
bowl鮮奶黑糖珍珠玄米茶 $38
黑糖喺小弟首選,平常食日本嘢都會遇到玄米茶,但做成茶飲,真喺初體驗。剛沖好出嚟嘅賣相非常之靚,下層喺牛奶,上層緩緩向下滲嘅喺玄米茶,再淋咗少少黑糖,非常有層次感。店員叮囑飲嘅時候要搖勻,呢個當然啦,入口好神奇,有茶味,又有米香,加上牛奶嘅乳滑純香,真喺得喎,加上珍珠煮得啱啱好,煙韌而有咬口,仲滲出黑糖香,非常滿意!
bowl菠蘿百香果煎茶加椰果 $36
老婆就喺百香果鐵粉,正正就有呢一款煎茶有咁嘅口味,所以,完全唔使諗揀邊款。除咗百香果,仲加入菠蘿汁,一身金黃色,頂頂一層奶蓋,老婆講笑咁講話點解幫佢揀咗罐凍啤!入口非常清爽,而味道甜甜酸酸,既有菠蘿嘅清甜,又有百香果嘅果香,好平衡,底下仲混入好多椰果,有得飲,又有得食。
平常飲用抹茶呀、玄米茶呀,都喺熱茶「淨飲」居多,第一次品嚐日本泡嘅特色茶,感覺真喺幾特色,最估唔到效果出奇地夾、出奇地好。有無咁誇?你嚟買杯試吓,查明一下真相咪知囉!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$37

餐廳資料:
小茶屋 Kochaya
旺角豉油街29號地下4A號舖

沒有留言:

發佈留言