2021年7月21日星期三

你妳 You You:翻兜「你」由

年半前到訪過荃灣嘅「你妳」,除台灣菜做得出色之外,一份肉鬆芋泥吐司印象猶深。最近,要過到紅磡攞嘢,知道佢哋紅磡開咗間分台,專誠過去一趟,等老婆可以試試呢一款吐司。
相對荃灣店,呢間紅磡店喺外賣店,不設堂食。門面最搶眼喺粉紅色嘅多拉A夢隨意門,門前仲有張小木櫈,相信日頭嚟會有唔少人專登坐晌度搞卡。
而走進小店之內,一眼睇晒,後面嘅廚房好大,睇到師傅嘅製作,裝修就好簡約,牆邊有張小木枱可以擺一擺嘢,另外,牆上嘅食物相就成為主要嘅點綴。
唔好以為一個客都無,好多落單後,都轉頭先嚟攞,睇到收銀枱旁一袋又一袋嘅外賣就知啦。
佢哋呢間分店主打就喺吐司,尤其招牌嘅手作芋泥吐司、手作紫薯吐司,所以,全日無限量供應,唔似荃灣店可能賣完就無。此外,仲有多款不同口味、不同配搭嘅手作吐司,更有自選吐司,如車仔麵般自由配搭。而且,可以加錢轉為套餐、升級飲品,非常靈活。
除吐司,亦有一系列鐵路便當,啱晒一啲「飯桶」人士,一日無飯到肚都唔安樂。講到台菜,台式飲品就自然喺另一亮點,多款台式飲品、手工特飲都有甚多選擇,非常有特色。此外,仲提供一系列仙草芋圓,大可作為餐後甜點。
老婆真識揀,揀咗肉鬆芋泥吐司,而小弟揀咗入鐵板吐司,另外就加錢轉為套餐,多一份小食及指定飲品,然而,我哋都想轉飲啲特別嘢,所以,再加錢轉其他嘢飲。
bowl肉鬆芋泥吐司 $42
上次荃灣店已試過,甚有驚喜,所以,事前都推薦老婆試試。咪睇賣到成$42一客,但真喺俾足料,厚厚嘅芋泥搭上大量肉鬆嚟做成嘅吐司,而製作芋泥都好花時間,又蒸又搓,手工嘢。拎上手感覺份外墜手,好足料,一口咁咬落去,芋泥又粉又綿滑,芋頭味勁濃郁,而肉鬆吊出絲絲鹹香味,老婆讚咁樣配搭真喺幾有新意。
bowl甜不辣配地瓜薯條 +20
之前晌荃灣店試過一款小食梅甘地瓜條,不過,晌呢度唔見有,但轉套餐供選擇嘅小食就有甜不辣配地瓜薯條。甜不辣喺台灣用語,即喺天婦羅,但問我喺乜,我亦唔喺太知,食落脆到好飲餅乾咁,而蕃薯條甘香脆口,啲蕃薯又粉甜,入口唔油膩。
bowl葡萄柚綠茶加紅豆 +$8
老婆對指定嘅冬瓜茶麻麻哋,加$5改為葡萄柚綠茶,再加$3配紅豆。睇外觀就無咩特別,但入口西柚味幾突出,夾綠茶好襯,又有啲紅豆咬吓。
bowl秘製豬扒 x 松露醬 x 荷包蛋吐司 $42
因為上次已試過啲芋泥吐司,所以,今次我就揀咗鐵板吐司,幾款選擇都有興趣,但最終選秘製豬扒,純粹因為搭松露醬。整份吐司一樣好墬手,份量十足,大大口咬落去,滋味滿分,豬扒好鬆化,又有陣陣松露香,蕃茄、生菜都令到口感清爽啲。
bowl一口鹽酥雞花枝丸 +20
轉套餐製划算,當然,另一份吐司都轉埋啦,跟啲蕃薯條一樣,鹽酥雞及花枝丸食落亦都唔油,鹽酥雞外層甘香,肉質嫩滑,鹹鹹香香;花枝丸唔喺港式魚蛋嗰種彈牙,但墨魚味好強,用料十足。
bowl仙草凍奶茶配珍珠 +$18
台式食料,都喺偏好少少珍珠奶茶,所以,揀咗加$15改飲仙茶凍奶茶,再加$3配珍珠,大大杯奶茶,邊食邊飲,正呀喂。仙草好滑溜,珍珠就好咬口,不過,稍嫌今次嘅奶茶茶底薄咗啲,感覺就喺奶多過茶。
除咗小弟杯仙草凍奶茶有點失準之外,其他嘅吐司、小食、綠茶都好唔錯,所以,翻兜有理。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$75

餐廳資料:
你妳 You You
紅磡必嘉街103-105號寶石戲院大廈地下L號舖
6607 2589

沒有留言:

發佈留言