2021年7月30日星期五

Dazzling Cafe:鋒「芒」畢露

今日參加咗個本地遊,午餐食得早,而結束點問晌尖沙咀,所以,順道逛一逛The One地庫吓Aeon,入點貨之餘,並食埋個早鳥晚餐先返屋企。晌商場嘅餐廳指南望兩望,就決定試試台灣過江龍嘅「Dazzling Cafe」,因為知道佢哋嘅蜜糖吐司、窩夫鬆餅都幾有人氣。
門面以粉紅為主調,加試尾尾嘅花牆,好夢幻嘅感覺。而室內嘅裝潢亦好跳脫,利用唔同粉色系嘅顏色及霓虹燈裝置,營造出年輕、活力、不拘一格嘅感覺。最尾嘅3個卡位,更有落地大玻璃窗,可以睇到九龍公園景添。
話明喺台灣過江龍,當然有不少台灣美食,但款式不限於台式,仲有多款西式美食,如墨西哥薄餅、漢堡、意粉,當然,蜜糖吐司及窩夫鬆餅喺其亮點。(今次影啲餐牌唔喺好清,官裝又無餐牌下載,請見諒!)
近來天氣又熱又濕,晌戶外行兩行都一身汗,坐低首要喺叫杯凍飲解暑。飲品方面,咖啡、花茶、果茶自然選擇多多,更有不少加入台式元素嘅特色飲品。
此外,近來台灣愛文芒果當造,有一個期間限定餐牌,就推出咗兩款相關嘅飲品及兩款相關嘅甜品,我哋一向都喜歡芒果呢種食材,當然要試一試啦。
仲有,餐廳跟Häagen-Dazs聯乘,又推出咗相關嘅飲品及甜品,不過,呢個我哋就興趣唔算大。
bowl百香果鮮柚茶 $45
百香果完全開正老婆嗰瓣,所以,二話不說就喺揀佢。杯內大大片西柚作點綴,而杯面既有西柚,又有啲菠蘿粒,賣相都幾清爽。入口好有百香果嘅果香,酸酸香香咁,又滲出西柚嘅獨特柚香,感覺真喺唔錯。
bowl愛文芒果烏龍冰茶 $48
烏龍茶做茶底一向都幾好飲,而茶底加入愛文芒果汁,令茶味中多添一份清甜嘅芒果果香,而面頭加咗啲芒果粒粒,可以細味愛文芒嘅原味。晌炎夏,真喺點爽得過嘆杯冰涼嘅果茶吖!
bowl夏威夷熔岩漢堡排飯 $128
講明喺早鳥晚餐,當然叫個主食嚟墊吓肚,餐牌中,呢一款漢堡排飯打咗粒星,喺餐廳推介,最估唔到一向偏素嘅老婆都想試佢。飯面淋滿醬汁,喺嫌佢落得唔夠多芝士,熔岩效果唔夠強,不過,件漢堡扒就非常厚身,好有睇頭。
先試啲飯,飯粒軟綿,啲醬汁嘅味道似喺平常食吉列豬扒嗰隻汁,濃郁但帶少少酸香味;漢堡扒相信喺手打,因為,咬落好鬆化,唔會死死實實,而且,好有肉香,就連蘑菇都食得出喺以新鮮貨嚟做,唔喺罐頭嘢。
bowl仲夏芒果鬆餅 $98
兩款限定甜品,其實兩款都有興趣,不過,最後揀鬆餅,都喺隨心而已。一大球HD芒果雪糕放上鬆餅面,周邊再放咗好多芒果肉,並淋上大量芒果漿,灑上少少開心果仁碎,最終嘅賣相確喺幾靚,一身金黃吸引。
一製作好就送上,所以,送到嚟之時仲會聞到陣陣香氣,而鬆餅入口唔單止外層香脆,內層軟綿,仲極有蛋香;而愛文芒真喺唔喺浪得虛名,甜度非常高,而且,個甜味好天然,配上冰涼嘅芒果雪糕及柔滑嘅鮮忌廉,襯一口烏龍冰茶,喺何等賞心樂事嘅享受。
第一次到訪「Dazzling Cafe」,感覺幾唔錯,無論個飯品,抑或碟鬆餅(我都喺喜歡叫窩夫多啲)都好有水準,加上兩杯飲品都好飲。服務都有深刻印象,因為食完個飯,啲餐具都沾滿啲醬汁,當上甜品時,店員都已經自動幫我哋換過一套新嘅餐具。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
Dazzling Cafe
尖沙咀彌敦道100號The ONE 3樓22號舖
2312 6099

沒有留言:

發佈留言