2021年7月22日星期四

Crown Super Deluxe:歡樂今「燒」

過往,都食過好幾次日式鐵板燒,但就唔算多,一來日本菜都屬中上價嘅菜系,二來食有質素嘅鐵板燒確喺算高消費。今晚同多年老死豪一豪嚟到位處德己立街嘅「Crown Super Deluxe」嘆鐵板燒,聚一聚加暢談一番。唔嚟過「Crown Super Deluxe」都唔知日式鐵板燒雖然喺日式菜系,但都同美國有點淵源,受其影響下成長、發展。
跟好多主打日式鐵板燒餐廳大不同,呢度嘅裝修就明顯走華麗嘅路線,深紫色地毡,襯橙金色嘅梳化櫈,加上燈光效果、少少節奏強勁嘅音樂,加上晌蘭桂芳一帶,客人以外藉人士居多,真喺有少少紙醉金迷嘅感覺。
晌防疫方面,餐廳都做得好充足,枱上有支好似香水嘅嘢,其實喺噴霧式消毒酒精,而鐵板燒枱間隔主要喺以二人位為主,每兩個人位置就間咗塊超大膠板,客人都應該安心用餐。再者,鐵板爐嘅抽風採用下抽式,所以,基本上成晚都唔會見到咩油煙,更唔會食到一身氣味。
而枱上,除一貫日本餐廳般擺放嘅濕毛巾供抹手之外,濕紙巾下嘅喺口罩袋,而中間印有店名嘅唔喺餐巾,而喺圍裙,順提一帶,呢度除咗「賣環境」,仲有喺「賣服務」,店員本身嘅服務態度已好好,更會主動幫你推櫈,亦會幫你挷上圍裙,令人感到賓至如歸。
坐定定之後,就睇睇餐牌有咩好食,小弟事後先發覺所影嘅餐牌有啲反光,好彩,官網原來都有餐牌資料,所以,截番晒啲圖俾大家做個參考。除咗有散點,亦有多款唔同價位嘅套餐,此外,嚟到都唔一定要食鐵板燒,都有刺身、壽司、天婦羅……等等日式食品,不過,面對大大張鐵板燒枱,晌度淨食刺身、壽司,就有少少違和感啫。故此,我哋當然揀食鐵板燒,選咗入門級嘅套餐「Crown」$788 + 10%。
雖然,套餐都指定咗喺美國頂級牛柳或美國頂級西冷,但經理都會「晒冷」佢哋啲靚肉,介紹各種肉嘅級數,此外,晌鐵板燒枱嘅一個位置,擺放咗啲德島蕃茄及其他日本食材,既可裝飾,師傅又真喺會直接取用。
餐廳有出自家品牌嘅清酒,以冰滴方式,讓客人等候鐵板燒期間,可以彼此淺酌。就連接近用餐完畢之時,經理會捧住一盤清酒請客人飲,猶如極盡地主之誼!
不能不提飲清酒嘅器皿,因為,難得經理咁有心,又咁詳細去介紹,我都想寫番出嚟。套杯喺日本百年鑄造工藝品牌「能作」嘅手工錫器,據講錫器有去除異味嘅功能,令酒變得更好飲。不過,小弟對酒認識膚淺,應吓氣氛學人淺酌而已。
既然喺百年工藝,又喺手工錫器,點會就咁一隻酒杯先得。反轉,會喺唔同嘅動物造型,小弟呢隻就應該喺鼠喇。
bowl日本芥菜沙律
晌師傅做緊準備功夫,炒定啲德島蒜片,先嚟一客沙律醒醒腸胃。簡單嘅沙律菜,配以南瓜蓉,為今晚嘅美食揭開序幕。
bowl海鹽德島蕃茄
平常嘅蕃茄大概3、4度甜度,而經理就話,德島嘅蕃茄就去到6、7度。蕃茄經過處理,已去咗外皮,先試一口淨食,的確,啲蕃茄果肉多而核少,無咗陣酸味,亦無咩澀味,但就保持到蕃茄嘅濃郁香味。再試試沾幾粒沖繩海鹽,感覺喺會令啲蕃茄味再突出啲。
此時,侍應就會送上3款佐料:香蒜豉油、胡麻醬、醬油,前兩者都喺自家製,嗒落亦感覺好味啲。
bowl燒時令蔬菜
經過沙律、蕃茄後,第一道鐵板燒菜式都完成,咪以為就喺將啲野菜煎煎吓,但唔同食材需唔同火喉。3款蔬菜喺薯仔、冬菇及青瓜,燒好之後,都保留到佢哋本身嘅質感,加上啲食材本身喺靚料,食落有種果然唔同嘅感覺。
bowl美國頂級西冷及牛柳
嚟到今餐嘅重點,我哋兩個人,就可以試晒兩款肉,師傅除問要幾成熟之外,亦會問我哋喺咪「些牙」嚟食,佢就自然上碟時各樣都分兩份,咁我哋就可以一次過為兩款肉作個對比。
其實,食鐵板燒另一亮點就喺睇住師傅點樣由生肉煎熟,再分切,每一步都好有觀賞性。仲有就喺佢哋所用嘅餐具,亦同樣好可觀、好古雅。
左邊喺西冷,右邊喺牛柳,配以炒蒜片,佐以日本芥末及海鹽。生熟度拿捏得好,西冷好軟腍,細嚼後肉味特別出,而牛柳誇張啲講真喺好肉綿花糖咁柔軟,沾點海鹽,肉味更突出,最估唔到,原來配蒜片及芥末都唔錯喎。
bowl蒜香炒飯、日式漬物、味噌湯
呢度會將以上3款食物一齊呈上,經理話喺日本嘅一種傳統。
睇師傅炒飯亦睇得出功架,不停翻炒,令飯粒跟蛋漿、牛肉粒、蒜粒、蔥粒都均勻混和,炒得金黃好睇。
炒飯入口充滿蒜香,又帶微微油香,卻唔覺油膩,飯粒分明,口感爽身。幾口飯,再襯啲漬物,可以喺簡單,卻味美嘅組合。
味噌湯亦做得有水準,麵豉味好濃郁,卻喺濃而不濁,加上落咗唔少昆布,暖和好飲。
原來餐廳有甜品供應,不過,就會到隔壁嘅Whisky Lounge享用,一來可以空番一組鐵板燒枱做多轉生意,二來Lounge呢邊氣氛更空鬆,喺享用甜品嘅好地方。再者,負責Lounge嘅職員都解釋,威士忌有甜品酒嘅別稱。可惜,我哋唔哋好酒之徒,但睇到後面一牆都喺威士忌時,夠霸氣之餘,亦好吸晴。
bowl椰子撻 $168
朱古力慕絲蛋糕之外,呢一款椰子撻就喺店中嘅招牌,好美式風格,非常之大件,賣相亦好靚,兩個人共享就最好不過。撻殼充滿牛油香,十分之鬆脆,而中間喺椰子吉士,口感柔滑,既有椰香,亦有蛋香,最上層嘅忌廉,灑上椰絲,有畫龍點睛之效。
上文都講到呢度唔淨止食食食,仲有喺服務,有位外藉大叔(名就唔記得喇),喺駐場嘅魔術師,除招呼吓客人,更不時同客人玩吓一啲骰仔、啤牌嘅魔術,雖然喺簡單嘅魔術,但就喺唔明佢點做到!故此,嚟到呢度,真喺跟去傳統日式餐廳食餐鐵板燒好唔同,喺一次幾特別嘅體驗。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$1,100

餐廳資料:
Crown Super Deluxe
中環雲咸街33號LKF Tower M樓
2111 8434

沒有留言:

發佈留言