2021年7月11日星期日

Coti the Bistro:「廠」蕩尋美味

以往,都去過荔枝角、觀塘、牛頭角呢一類工廠區搵食,仲不時有意外驚喜,相對嚟講,新蒲崗剛較少,因為總喺感覺唔太方便。不時,依家唔同晒,過嚟新蒲崗,小弟可以由美孚搭屯馬線一程過,晌啟德落又得,到鑽石山先落都得,視乎晌新蒲崗靠北、定靠南一面。今次就貪新鮮過咗嚟一轉,就番住觀塘線嘅舊同學,一齊食個午餐聚一聚。選址「Coti the Bistro」,因為見其風評唔錯。
嚟工廠區,有時真喺要尋尋覓覓,餐廳地址標五芳街,但其實入口開晌彩虹道,加上應該喺攞工廈食堂牌,無招牌,差啲過門不入。而入到餐廳內,跟工廈又喺另一個世界可謂別有洞天,裝修帶點日系嘅西餐廳,天花掛上大量乾花,兩邊天花線位放滿綠油油植物,加埋有點和風嘅吊燈,予人有種小清新嘅感覺。
除咗地方大之外,柔和嘅燈光,寬敞嘅卡位,都讓人坐得好舒服,再者,外面正午上到成34°C,晌室內則「涼朕朕」,就梗喺更加寫意啦。此外,睇到餐廳將都分隔一段距離,又以大大塊膠板阻隔,心理上點都安心好多。
題外話,入門口時侍應向每人派張卡,印有餐廳名,初時唔為意,坐低再睇睇,先留意到喺口罩套,又幾細心喎。其實,呢度嘅服務都幾好吓,侍應有禮,快手收拾已用餐完畢嘅碗碟,又不時為你添水。
嚟之前都有睇過啲食評,平日有午餐供應,都幾抵食,主菜連餐湯及飲品,都喺一百蚊樓下。不過,周六日就轉為周末早午餐,選擇有沙律、意粉、飯品、主菜、甜品、飲品……等等,但選主食就只包餐湯及蒜蓉包(加$18可配是日沙律),其他都要額外另點。難得咁耐無聚,當然食得豐富少少。
餐叉同匙羹都放晌枱上嘅小木盒之內,但如果食到扒類食物時,侍應先會再送上餐刀,不過,我就喜歡放晒晌枱俾客人自由取用,最好仲有啲蓋可幾冚住,感覺就更衛生。
bowl蕃茄忌廉湯
先登場當然喺餐湯,橙紅色嘅蕃茄忌廉餐,質感做得幾滑溜,味道帶濃郁蕃茄味,微微哋酸,感覺唔錯。不過,所配嘅蒜蓉包又薄又細塊,未免hea咗少少。
bowl蒲燒鰻魚飯 $98
舊同學頗喜歡日食,所以,揀咗呢一道蒲燒鰻魚飯,原條日式鰻魚鋪晌飯面,灑上紫菜碎及芝麻,襯以蛋絲及時蔬,外觀都幾唔錯,味道呢?舊同學話條鰻魚燒得好香,咬落綿滑帶油香,而個蒲燒醬汁濃郁、惹味,下低嘅白飯粒喺日本珍珠米,軟綿而黏糯。
bowl法式燉煮羊膝配白飯 $138
又有羊類主菜,早幾日晌美孚先食過羊膝,我又唔介意再食。同樣,羊膝嘅份量依然大大隻,小弟選咗配飯,配埋啲燉蔬菜,賣相甚有睇頭。啲羊肉一切就開,輕易骨肉分離,肉質燴到好鬆化,醬汁則濃香度啱啱好,跟羊肉所帶嘅微微羶香好平衡,確實好食。
bowl提拉米蘇窩夫 $88
見餐牌中有一款提拉米蘇夾窩夫嘅甜品,好似幾得意,好奇想知喺點,就試一試。原來喺以雞尾酒杯做出提拉米蘇,再插上一件窩夫,賣$88其實定價有啲貴。不過,提拉米蘇部份做得唔錯,最底層嘅蛋糕浸得透透咖啡酒,口感濕潤,而中間嘅馬卡風芝士打得輕柔軟滑,面層灑滿咗唂咕粉。而件窩夫都好脆口,配一抹提拉米蘇,效果幾好。
bowl是日精選蛋糕配飲品 $48
甜品一欄有呢個非常划算嘅組合,而是日嘅蛋糕喺巴斯克芝士蛋糕,「巴斯克」喺指將啲芝士餅焗燶啲,做成焦焦哋嘅效果,不過呢一件真唔算好喺「巴斯克」,但襯以忌廉及橙乾,賣相好靚。而芝士蛋糕嘅味道很有濃郁芝士味,質感綿密卻好軟熟。
bowl鮮奶咖啡
甜品都喺襯咖啡最搭配,而咖啡中,小弟都喺較鍾愛鮮奶咖啡。好鍾意呢一類瓦杯,有時飲咖啡都要有啲意境,個心形拉花都算唔錯,花紋細緻,表面亦好平滑,唔會起泡泡。小呷一口,咖啡嘅味道十分醇香,帶點果仁嘅香味,奶泡亦打得綿密。
bowl凍蜜桃茶 $36
舊同學就要杯冰凍嘅蜜桃茶,佢話夠爽、夠解渴喎,實際上味道都幾好,嗰份蜜桃味幾清甜,確喺有陣陣桃香,雖然唔知茶底喺咩茶,但芳香好飲。
席間,講起好多昔日讀書年代嘅往事,轉眼間都變咗好多,無錯呀,就好似依家啲啲工廠區都唔同晒啦,加上鐵路都四通八達,小弟家住美孚而靠近西鐵一邊,所以,屯門都入多咗,估計第時土瓜灣、九龍城、新蒲崗一帶都會嚟多咗呀!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$225

餐廳資料:
Coti the Bistro
新蒲崗五芳街31-33號永顯工廠大廈地下C號舖
3575 9983

沒有留言:

發佈留言