2021年6月10日星期四

Fûhn:開心喜「越」生日飯

我哋嘅死佬飯局晌疫情之下,兩年幾無搞過,適逢其中一位死佬就快生日,就草草哋3丁友搞咗個死佬小飯局慶祝吓,兼講吓近況。搵餐廳由小弟負責,方便大家就揀咗銅鑼灣區,而年幾前試過「Fuhn」,覺得幾好,而老友都喜歡食越南嘢,小飯局就決定晌度食。
時隔一年,環境就無咩轉變,裝修依舊簡潔明淨,以四人枱為主,部份間起大型膠板成為兩張二人枱,是夜眼見都幾多人幫襯,可見「Fuhn」嘅出品都有一定質素。
而我哋一行3人,被安排坐晌最尾一角,自成一角,當然最好,你知啦,麻甩佬有時講嘢越講越大聲,嘈到人哋就無咁好啦!
枱旁放咗幾款食越南菜嘅基本調味醬料,如自家製魚露、是拉差辣椒醬及醬油。
餐牌就好似唔同咗,變得簡單咗,翻一轉餐牌,款式依然咁多,以種類分,就分為湯粉、撈粉、飯品、特色菜、米紙卷、拼盤、法包、沙律、小食、甜點、兒童餐。
飲品方面,同樣喺選擇多多,咖啡、椰青、沙冰、奶昔、梳打、特色花茶、啤酒……等等。
bowl冰磚鮮奶咖啡 $48
平常食鮮奶咖啡喺飲熱嘅多,因為睇到靚嘅拉花就特別賞心悅目,不過,今次見佢哋有款「冰磚」就轉試吓凍嘅鮮奶咖啡。送到嚟嘅咖啡有4大粒咖啡冰磚,慢慢溶,所以,基本上喺越飲越香濃。但個人意見,一起手嘅鮮奶咖啡可以沖得濃少少,因為奶泡比咖啡多,要等啲冰磚溶一陣先啱口味。
bowl牛油果奶昔 $48
牛油果晌來被視為健康有益嘅食,等陣你就知我哋點啲幾唔健康嘅小食,所以,其中一個死佬就點咗一杯牛油果奶昔嚟平衡吓。佢話,口感好綿滑,涼涼哋又幾清新,牛油果味都幾濃郁,夠晒真材實料。
bowl柚子益力多沙冰 $45
另一位死佬取態唔同,最緊要夠爽,所以,瞄準咗沙冰類,當中以柚子益力多沙冰喺最想試。堆到大大杯,入口涼透心,而沙冰打得幼細,唔會有冰粒感,每口都滲出柚子香甜味,又帶有少少益力多嗰種酸味,好醒神,啱晒襯一陣啲熱氣小食。
bowl鹹蛋黃薯條 $35
先嚟一個膽固醇萬歲嘅鹹蛋黃薯條,唔使多介紹啦,總之就又熱氣,又高膽固醇,但就惹味好食,鹹蛋黃推得唔錯,令薯條食起嚟超鹹香,加上薯條新鮮炸起熱辣辣,感覺就更加正。
bowl奧爾良雞翼 $65
再嚟喺繼續唔健康系列嘅炸雞翼,以往,通常食越南菜會喺牛油炸雞翼,奧爾良雞翼就第一次試,所以,唔太知佢本身喺咩味,而食落,有啲似似哋「肯德基」嗰種,炸得乾身唔油,咬落外皮勁脆口,味道鹹鹹香香,肉質就好嫩滑。
bowl手打炸蝦餅 $98
我都話我哋今餐飯好唔健康,再嚟一個小食都喺炸嘢,蝦餅喺自家手打,質素自然睇高一線。蝦餅搓成好大件,兼且厚身,入口口感非常彃牙,而且,鮮蝦味十足,絕無欺場。最鍾意喺佢哋每道小食都件住啲酸醃菜,可中和吓啲炸嘢,食落確喺幾令人開胃!
bowl軟殼蟹米紙卷 $88
米紙卷喺好有特色嘅越式小食,所以,一定會嗌,在乎喺點咩口味。數款選擇中,軟殼蟹似乎最有睇頭。米紙卷十分晶瑩剔透,睇得到裡面捲住好多米粉、生菜、甘筍絲,紥得夠實淨,入口口感煙韌而清爽,配軟殼蟹,好食!
bowl越式鵝肝醬法包 $98
話咗膽固醇萬歲,越式法包都揀咗款有鵝肝醬嘅。件法包大概8吋長,幢面就塞滿好多餡料,如酸蘿蔔絲、青瓜絲、扎肉及鵝肝醬。一啖過咬落去法包外層超脆,包心軟綿,所有食材混合所帶出嘅味道紛陳,而鵝肝醬味道豐腴,佐以啲酸蘿蔔絲、青瓜絲,唔覺膩,反而帶有一份清香酸爽。
bowl越式扎肉拌金邊粉 + 太陽蛋 $78
幾個麻甩佬,點都要叫啲粉麵飯墊墊肚嘅,而撈金邊粉印象中好少食,通常喺湯嘅或炒嘅。碟越式扎肉拌金邊粉都好大碟,加埋隻煎得好靚仔嘅太陽蛋,伴以少少沙律菜,賣相好唔錯。重點噝啲撈金邊粉,入口涼涼哋,金邊粉好軟熟,帶微微酸,之後再篤穿隻蛋黃撈勻佢,又有唔同風味,而扎肉質感爽爽哋,整體幾好食,亦好適合依家天時暑熱之下食。
雖然今餐叫嘅嘢,以小食多,但食吓、食吓都幾飽,加埋個法包、拌金邊粉,就真喺飽晒。幾個佬,吹水吹成晚,都喺因為太耐無聚,總之,喺一個愉快嘅死佬之夜。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$220

餐廳資料:
Fûhn
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 1樓
2219 8328

沒有留言:

發佈留言