2021年5月28日星期五

November:11月嘅消暑奇「冰」

早前旅發局搞嘅「賞你住」,總算爭到一席位,可以預約到沙田嘅「帝逸酒店」住番晚,兼包個自助早餐,所以,安排咗個本地小旅行。先晌西貢影影近來新登場嘅壁畫,再行茅坪古道,睇睇竹林隧道同西貢藤皇,由西貢行到去大水坑,轉馬鐵落石門,再行過去酒店。嚟到石門,晌京瑞廣場打個轉,並順便買啲嘢飲。兜兜轉轉見到賣台式飲品嘅「November」,睇睇,有好多果汁系飲品,啱我哋兩公婆喎。
餐廳以湖水藍為主調,有啲少女風,由於店子晌商場內,外面有幾熱都無關係,涼住冷氣慢慢等。而晌鋪面駐足咗一陣,因為睇見張餐牌有好多選擇,可以講喺間非傳統台式飲品店,有啲花多眼亂,有咖啡系、抹茶系、朱古力系、台式鮮奶系、水果系、沙冰系……等等,總之就好多,又可以額外加配料。最後揀咗兩款,拎返酒店慢慢嘆。
bowl熱情Orange $35
我都睇死我老婆會揀呢款,因為有熱情果嘛,喺佢「飛弗」,佢要少冰,因唔想飲太凍,出嚟嘅效果喺涼涼哋,咁就啱晒佢。睇到粒粒嘅熱情果籽,就知喺用上新鮮熱情果,仲加入鮮橙,配以綠茶做茶底,店員更話佢哋嘅茶底喺即點即沖,所以,份外芳香;原來仲加咗唔少椰果,大大杯,整杯果香味十足,尤其帶點酸香嘅熱情果香味,真令人越飲越醒神。
bowl芒果沙冰 $38
小弟就要芒果沙冰嚟冰爽一下,因為行到身水身汗,真喺要飲杯沙冰嚟降溫,而芒果口味則喺我嘅「飛弗」,而沙冰可以揀加奶蓋或椰果,當然要前者啦。雖然只喺拎上手,已有點點涼入心嘅快感,大口啜一啖,真喺超爽,沙冰嘅質感打得好綿密,完全無冰粒感,芒果嘅香味好濃郁,非常香甜,加上面層注入不少綿滑奶蓋,飲到一半先再撈勻佢,感覺更正,口感變得更加柔滑細緻。
兩杯凍飲,當喺慶祝我哋完成今轉嘅行山,雖然天氣真喺幾熱,但我哋3:00pm先起步行,沿路大部份有樹蔭,2.5小時到達富安花園,比預期中輕鬆,加上最後嘆番杯涼爽嘅沙冰,消晒暑。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
November
沙田石門安群街3號京瑞廣場一期 2樓279號舖
3460 4348

沒有留言:

發佈留言