2021年5月4日星期二

鬼金棒 Kikanbo:搵食「鬼」跡

早前行山老友請飲汽水,今晚就請佢食餐拉麵,當然,都喺講笑啫,志在乘機搵個機會出嚟一齊聚聚吹吓水。老友食得吓辣,就揀咗尖沙咀嘅「鬼金棒」,一來地點我哋都就腳,二來喺店家嘅特製麻辣頗有口碑。
一入到餐廳內,好自然有一種「拉麵」鋪嘅格局,大抵喺因為一眼先望到右邊嘅吧位及開放式廚房,餐廳呈長形,都幾深吓,以紅調為主,牆頂掛上好多日本鬼鬼怪怪嘅面具,卻唔會有太嚇人嘅感覺。
我哋被安排坐晌吧枱位,企高就可以睇到師傅整麵、炒配料嘅手勢。
枱上放有水杯、筷子,更有啲紙圍裙,俾客人着住,就唔怕湯汁彈到上身,不過,環保關係,我哋就無着喇,食得小心啲就無問題,反正,平常食湯麵有幾何需要着件圍裙架,哈哈。
講到拉麵,一般日式拉麵店都做得好專,選擇唔會太多,就算「鬼金棒」標示有8款,其實都萬變不離其中,叉燒、拉麵加味噌湯底嘅基本盤,再配加大份量嘅味玉、炒豆芽菜、玉米筍、增量叉燒……等等,辣度、麻度、走蔥、走蒜……都可以自已控制,此外,仲有少少飯品供應。
而落單,就以掃描二維碼自行落單,方便快捷。之前都已經試過好幾次,最好喺自已可以慢慢搞,唔使有個侍應晌隔離,怕落得慢加重心理壓力,又可以睇番落單記錄,乜都清清楚楚,減少不必要誤會。
bowl雪碧、芬達 @$15
友人話食麻辣,點可以唔叫罐可樂,不過,真喺賣晒,退而求其次,佢要雪碧,小弟就要罐芬達,志在過過口癮而已。的確,食住熱辣辣嘅麵條,再飲啖冰凍嘅汽水,感覺特別爽。
bowl味玉味增拉麵 $100 + 玉米筍 $15
講到明小弟喺唔食的辣,就梗喺要走辣走麻,想食溏心蛋,故此揀咗味玉,再額外加玉米筍,大大碗拉麵,大概10分鐘後就送到。湯面除有大量玉米筍,仲放上好多蔥、蒜及炒豆芽菜,啲玉米筍仲睇得出喺炒過。
因為喺味噌湯底,唔似豬骨湯般濃厚,但就啱我心水,呷一口,味噌味香濃而不濁,無過鹹問題,唔嗆喉,亦帶有鮮甜香。
跟住試試味玉,夾開一望,老友嗰隻好似靚過我隻,因為我隻嘅蛋黃凝結度有啲過咗,溏心效果無咁強,不過,食落都好香,滷得亦不俗。
日式拉麵嘅靈魂之一喺叉燒,咁佢哋嘅叉燒喺點呢?做法非慣常所見嘅將五花腩捲起嚟滷,而喺一整嚿嚟做,真喺將五花腩原型奉上。入口頗鬆化,滷得入味,並且唔覺得肥喎。
另一靈魂就喺啲拉麵,店家只提供一款拉麵,就喺直身而較粗嘅一種,咬落有韌性,帶出柔韌嘅口感,而且,較耐浸,食到尾炷都唔會有腍咗嘅感覺,再者,份量真喺幾多吓,食晒碗麵真喺非常飽。
bowl特製辣麻味噌拉麵 $120
老友就揀咗中辣中麻,所以,上枱時,拉麵嘅湯底呈橙紅色,佢話雖然喺中辣中麻,但無想像中咁火辣,點到即止,但食起嚟又有少少刺激感;對比起我嗰碗,佢嘅所謂「特製」,明顯喺叉燒嘅呎吋比我嘅大1-2倍之多。綜觀嚟講,佢對整碗拉麵都評分頗高,無咩挑剔位。
大家講開飲飲食食,講吓講吓,睇番自己啲食評,原來都有成年幾未食過日式拉麵,而老友更話都唔記得對上一次喺幾時嘅事,所以,今晚嘅拉麵之聚算喺補一補下大家嘅拉麵回憶。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$130

餐廳資料:
鬼金棒 Kikanbo
尖沙咀金馬倫道20號地舖
2481 2889

沒有留言:

發佈留言