2021年5月6日星期四

印度皇 Basmati:咖喱先喺「皇」道

近期,印度嘅疫情非常嚴重,相熟嘅老友話除咗作出少少捐款幫幫手之外,亦想支持吓本地一啲印度餐廳,當喺為本地嘅印度鄉里打打氣。所以,相約嚟上環嘅「印度皇」食餐飯。一來餐廳就晌地鐵旁,大家都方便,二來睇到餐廳嘅風評唔錯,諗住呢一頭又靜侷啲,友人會覺得安心啲。
餐廳晌商廈一樓,地方頗大,裝修唔算好重印度風,但地方四四正正,感覺寬敞。而且,枱與枱既有一定距離,睇啲餐具擺放,都留意到盡量安排客人隔枱坐。而牆上掛咗個大電視,不停播放一啲印度音樂,喺較明顯嘅印度風元素。
我哋被安排坐晌近窗位,雖然只喺街景,但感覺開揚多啲。枱上擺咗個印度小花瓶,插上小鮮花作點綴,餐具亦都整齊擺放。順帶一提,店主、店員嘅服務態度非常好,甫坐低,會幫忙噴噴清毒噴霧清潔雙手,用餐期間,又不時幫忙換碟。
餐牌中英對照,部份菜式又圖文並茂,手指篤篤都唔會點唔到菜。 再者,店主識識哋講廣東話,簡單嘅都溝通到。而食物嘅選擇十分之多,原來頭幾版嘅印式小食、烤餅及飯,全都喺素食嚟,後兩版就喺各式各樣嘅肉類及海鮮。
bowl胡椒餅、雜菜咖喱角、香炸鮮雜菜
點菜後無耐,就送上一小籃印度小食,重點喺免費,哈哈!胡椒餅超薄超脆,又有黑胡椒香;雜菜咖喱角外形漲卜卜,咬落鬆化,唔油膩,內餡填滿素菜,滲出陣陣咖喱香;而香炸鮮雜菜幾得意,感覺主成份喺啲薯仔,粉粉腍腍。炸小食伴以一兜菠菜汁,一兜辣汁,後者酸酸辣辣,仲辣勁幾強。
bowl芒果酸奶 $36、椰青 $42
友人就點椰青,小弟都喺鍾情芒果酸奶,話酸奶,其實乳酪帶出嘅酸味唔太酸,因為芒果味又濃又香。啜落去嘅質感就知無加水或加冰,完全單單喺乳酪同芒果打成,所以,飲到尾,味道跟質感都無走樣,堅真材實料。
bowl日本生蠔 $168
最近,餐廳兼賣生蠔,店主又話嚟咗一批從日本嚟嘅靚貨,半打都喺$168,平均廿零蚊隻,絕對食得過。呢度開蠔唔會幫手去埋帶子位,以表明原裝正貨,兼難得開蠔都幾乾淨俐落,無乜碎殼。蠔肉呈長形,好肥厚,口感就屬爽脆一種,海水味比較濃,餘韻亦算強。
bowl田園沙律 $68
呢一道田園沙律純粹用嚟平衡餐飯,兼當喺開開胃。果然好田園,仲好原始味道,因為單單將新鮮嘅蕃茄、紫洋蔥、白蘿蔔、甘筍、青瓜切片,原汁原味奉上,無添加,只喺灑少少檸檬汁而已。生嘅紫洋蔥原來真喺幾辣,其他嘅蔬菜都好鮮甜、味道天然。
bowl印式芝士菠菜 $88
友人就話好想試試呢一個小食,將菠菜打成蓉,再加入茅屋芝士,所以,芝士味食起嚟唔會太濃,切成粒粒方便食,入口好有咬口,煙煙韌韌咁;菠菜煮成蓉,入口軟軟綿綿好嫩滑,之後我哋用嚟配印度烤餅一齊食,仲有趣。然而,老友話撈啲印度米,效果又唔錯喎!
bowl香燒馬友魚 $138
主食我哋要一份烤魚,一羊肉就夠喇,先喺碟燒馬友登場,以鐵板熱騰騰咁送上,店主會詢問你要唔要加檸檬汁,他會用鋼夾幫手唧檸檬汁,食完一面,佢又會主動幫你反魚,服務方面非常到位。鮮魚採用南韓直送新鮮馬友魚,以香料醃製後以高溫烤爐燒製,外皮烤得金香,帶點焦脆,魚肉很嫩滑,又帶有香料味,真喺無揀咗。
bowl椰汁咖喱羊 $96
難得友人都食羊,就梗喺試一試啦,況且,店家有唔少羊肉嘅菜式。平常喜歡揀瑪沙拉,然而,呢個椰汁咖喱一樣正,混合多種芳香香料、椰汁去做,咖喱嘅香味自不然有層汁,而羊肉唔太羶,好軟腍。而剩低嘅咖喱汁,絕對唔會嘥,當然喺用嚟配烤餅嘛。
bowl青蔥烤餅 $29
去食印度菜,烤餅喺必然出現嘅嘢食,加入青蔥嘅烤餅,印象中就應該未試過喇。烤餅放入好多青蔥,所以,外觀睇起嚟更靚,入口好軟熟,帶點韌勁,卻充滿蔥香,沾咖喱食,一流嘅配搭。
bowl薄煎餅 $23
店主推介我哋試一試另一種餅食,雖然好大塊,但就真喺好薄身,而且,質感比較軟綿,更具麥香,同樣,都喺配咖喱嘅好朋友。
bowl印度皇飯 $48
講開啲印度烤餅,我話其實啲印度米都幾特別,而友人話未試過,就再追加一客。印度米寧舍修長,加入大量甘筍絲、椰絲,以及黃薑粉嚟煮,據講黃薑粉有防癌、治療關節病嘅好處,個印度皇飯本身甜甜哋,黏黏綿綿,友人就用嚟撈菠菜蓉食。
友人好滿意今餐嘅選擇,好對胃口,所以,就算點咁多嘢一樣清得晒。其實,印度咖喱晌香港一向都甚有市場,但願印度嘅疫情可盡快雨過天清!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$270

餐廳資料:
印度皇 Basmati
上環干諾道中137-139號三台商業大廈1樓
2541 0995

沒有留言:

發佈留言