2021年5月29日星期六

Alva House:「賞」 你食

晌上一篇「November」嘅食評講過,透過早前旅發局搞嘅「賞你住」訂到沙田嘅「帝逸酒店」一晚住宿,標準客房加自助早餐,定價$599(已連稅),旅發局贊助$500,依家只需要補$99就掂喇。所以,嚟一趟本地小旅行,第一日先晌西貢影影近來新登場嘅壁畫,再行茅坪古道,睇睇竹林隧道同西貢藤皇,由西貢行到去大水坑,轉馬鐵落石門,再行過去酒店。第二日呢?就借用酒店嘅單車(免費),由酒店一直輕輕鬆鬆踩到去烏溪沙,然後折返。當然,出車前,就晌酒店一樓「Alva House」食返個豐富早餐先啦。 
先講講個環境,我都喺第一次嚟,咪睇個門口細細,入面其實好大,裝修時尚,樓底特高,加上一邊喺落地大玻璃,空間感十足,晌度用餐感覺非常悠閒舒服。再者,呢兩日天氣好,陽光普照,更令人精神奕奕。
早餐由7:00am供應到10:00am,事後睇返官網,原來早餐收費為$98,以星級酒店而言,收費算抵。老婆揀咗個窗邊靚位,坐低第一眼睇到,就喺餐具、紙巾……都以保鮮紙包好,客人用餐都會安心好多。年初及呢次Staycation嘅經驗,發覺酒店嘅防疫喺做得上心啲。
講完環境,講吓有咩食先,其實,一入門口,就見到各個食物區,基本上,大部份食物都集中晒晌一齊。始終喺早餐,所以,都未開放晒所有食物枱,不過,選擇已非常豐富。
bowl沙律及芝士
晌近門口位,特別留意到有個凍櫃,擺放咗好多新鮮蔬菜,仲話喺由農場直送。本身都好鍾意食沙律,所以,一陣就更加食多啲沙律菜。
而沙律菜共有4款,其中,竟然有羽衣甘藍,配料呢?有超過10款,如鷹嘴豆、車厘茄、煙肉碎、黑橄欖……等等,醬汁亦有4款,總對可拼湊出豐富嘅沙律盤。
就晌沙律旁放咗雜錦肉同芝士盤、乾果及水餅,本身都好鍾意食芝士架,不過,今次就無食到。
bowl乳酪、生果、粟米片
另一邊,放咗好多口味嘅乳酪,以及火龍果及新鮮菠蘿;乳酪旁嗰罌喺凍麥片,絕對唔喺我杯茶。如喜歡食粟米片嘅朋友就啱晒喇,因為大量供應,又有唔同口味。
先嚟一大碟「前菜」開開胃,就喺一啲沙律菜、生果,配以油百,再加啲煙肉碎同芝士粉。啲沙律菜果然好新鮮,非常爽脆,而菠蘿超甜。
bowl麵包、丹麥酥、迷你班戟、甜點
再回頭介紹吓啲西式包點,位置其實就正正晌入門口嘅兩個食物區,麵包嘅類別算喺超多選擇,喜歡食包嘅朋友不愁無得揀,小弟都試咗幾款喇。仲有啲班戟、蛋糕仔,甜點唔算多,過吓口癮都還可以嘅。
bowl和式風味
迎合唔同人嘅口味,餐廳亦提供咗少少和食,例如日式燒玉子、日式嘅醃菜、麵豉湯……等等。
bowl即製煎蛋、奄列
全場有兩個即點即製檔口,一個喺湯粉麵,另一個就喺呢個嘞。奄列餡料點配法,同阿姐講聲就得喇,最重點喺成品新鮮熱辣。
bowl中式湯粉麵、中式包點、粥品
唔使多介紹大家都知咩,雖然我唔太好,但一大清早食碗湯粉麵喺大有人在,尤其魚蛋魚片河,喺好多人嘅至愛。此外,當然唔少得一啲中式食品,尤其一啲上年紀嘅顧客,有啲點心、粥品、炒麵、炒飯,會更合佢哋口味。小弟就無試喇,老婆就試咗啲,佢話都OK。
bowl熱盤類
主要喺西式美食較多,如烚蛋、炒滑蛋、薯餅、火腿、煙肉、烤蕃茄、茄汁豆、豬肉腸、漢堡扒……等等,非西式嘅就似乎得款炸餃子,總之,夾夾埋埋都有十多款。
故此,第二碟就砌咗份「全日早餐」,晌熱盤類樣樣執啲,又配幾款麵包,賣相非常豐富,老婆睇到都話吸引架。整體味道都唔錯,尤其啲炒滑蛋同啲麵包。
bowl飲品
最後就介紹埋嘅飲品,都喺擺晌近入門口位,基本嘅咖啡機一定會有,此外,熱茶、檸檬、牛奶,以及兩款果汁。
醒醒神,就斟咗杯西柚汁,邊食邊飲。平常,到最尾會加杯咖啡伴吓啲甜點或蛋糕仔,但食完後就出車,今回就稍稍忍口。
後話,踩完單車仲有大把時間可以返房沖沖身、抖一抖。轉眼兩日一夜嘅小旅行就此完結,其實都有啲未夠喉,酒店嘅健身室同泳池都未有機會享用,不過,考慮到防疫,都喺兩公婆走去踩單車安心啲。
短評番今次嘅住宿,感覺真喺幾唔錯,無論房間、公共地方、餐廳,酒店都做咗好多防疫嘅功夫,房內亦加設咗唔少智能設備。而這裡嘅自助早餐都好豐富,若非要踩轉單車,唔方便食太飽,以小弟嘅戰鬥力,喺可以食多兩轉,至少啲芝士、丹麥酥、即製奄列、乳酪,喺會一定捧場。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(Staycastion套票已包)

餐廳資料:
Alva House
沙田源康街1號帝逸酒店1樓
3653 1118

沒有留言:

發佈留言