2021年4月25日星期日

太平洋咖啡 Pacific Coffee Company:悠閒短聚

幾個月前去過一次「饒宗頤文化館」嘅「Pacific Coffee」嘆午餐,覺得環境好好,好舒服,打算趁呢日天氣好,仍然涼涼哋,唔太熱,再去多次,點知原來轉咗為另一家咖啡店,加上「饒宗頤」有啲活動搞,可以講喺人滿之患,所以,轉場落返去「曼克頓山」間「Pacific Coffee」,呢一間分店都好耐無到訪話過喇。
由於喺周日關係,就算呢間店都有唔少人幫襯,不過,就幾鍾意佢個環境,因為地方大,樓底又高,空間強,更特別多梳化櫈,可惜,今次都喺一櫈(梳化櫈)難求。
小弟向來都喜歡試新嘢,早前就喺經過見有款「福岡抹茶咖啡系列」,好奇都想試試,睇吓呢款帶和風嘅「鴛鴦」喺點。呢個新系列有兩款出品:黑糖福岡抹茶咖啡、黑糖福岡抹茶咖啡其樂冰,前者較合我喜好。
除咗「福岡抹茶咖啡系列」新嘢外,仲見到有另一款新嘢「無酒精特飲及小食系列」,新出咗幾款特飲:茶之魅、椰林飄香梳打及兩款小食:烤芝士辣玉米片配三醬、香辣雞翼配甜酸醬。我見到上面水牌嘅廣告仲有其他小食,如西班牙油條、椒鹽魷魚,店員就話會輪流推出。
原本就打算只喺嚟坐吓、飲吓嘢,就因為新推出咗幾款小食,咁就不如試試,嚟一個輕怡下午茶過過口癮。
bowl黑糖福岡抹茶咖啡 $43
賣相就無廣告相咁靚架喇,不過,味道又確喺唔錯,尤其是小弟本身就頗鍾意黑糖。入口細味一會,既有咖啡嘅醇香感,又有陣陣抹茶嘅幽香,跟飲港式嘅鴛鴦喺有分別。
bowl茶之魅 $42
老婆就試咗一款無酒精特飲,因為喺以茉莉花茶沖泡,並加入青檸、薄荷葉及薄荷糖漿,非常大杯,望上去感覺清爽怡人。店員介紹話喺一款雞尾酒「莫吉托」演變出嚟,以茉莉花茶代替冧酒。入口青檸嘅微酸,卻滲出輕柔茶香,加上薄荷,好啱天氣漸熱嘅時候飲用。
bowl香辣雞翼配甜酸醬 $48
一客有8隻雞翼,算唔少,焗得色水都幾靚仔,外觀帶點金黃。味道點先?唔錯喎,啲雞翼本身已塗咗層微辣嘅辣醬,放心,唔喺好辣嗰種,但就會好有惹味感,再沾少少甜酸醬,感覺就更正。食呢個雞翼,配上面嘅「茶之魅」就更襯。
雖然仍處於疫情之下,但因為緩和咗好多,大家都多咗外出,就好似今日咁,整間餐廳都可以講坐滿晒人,三幾個朋友悠閒聚一聚,享受愉快嘅午後時光,舒緩一下經常困晌屋企嘅日子。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$60

餐廳資料:
太平洋咖啡 Pacific Coffee Company
荔枝角寶輪街1號曼克頓山地下04-05號舖
2907 1234

沒有留言:

發佈留言