2021年4月28日星期三

Le Garçon Saigon:每「越」之星

灣仔嘅永豐街、星街、聖佛蘭士街一圈,向來都被喻為一個外國小社區嘅縮影,除外國人特別多之外,亦有好多富特色嘅餐飲小店。今晚趁空同老婆拍拍拖,出去撐撐枱腳,選上「Le Garçon Saigon」,一家主打越南菜,卻帶有法式風情嘅環境。其實,我哋前後到訪過越南兩次,兩次都自由行,對越感嘅感覺唔錯,疫情下無得出遠門,趁今次,食咗就當去咗!
餐廳分兩個區域,右邊嘅「下層」喺酒吧區,明顯一列吧枱就唔使多形容,不過,亦有數張餐枱供就餐用。
而左邊嘅「上層」,就喺主用餐區,湖水綠襯白,格仔地磚,藤椅配白色雲石餐枱,無傳統越南餐廳嘅框框,反而,好有一派法國餐廳嘅風情。眾所周知,越南曾經喺法國殖民地,當地本身亦有唔少法國餐廳。整體感覺悠閒舒服,更配以大大塊透明膠樣做阻隔,既有防疫之效,又唔會太影響餐廳嘅環境觀感。
當然,佢哋都喺賣越南菜,枱上嘅餐具就放上餐碟同筷子啦,而晌昏暗嘅燈光下,枱上小小嘅蠟燭燈,就令氣氛更富情調。
食物方面(餐牌唔喺影得太清楚,見諒),亦有別一貫嘅越南菜,唔喺啲慣常所見嘅法包呀、湯檬、牛油雞翼呀……,比較有種融和法國風嘅菜式。大類可分為烤類、炒類、米紙卷類、小碟及小食類。
另一張喺飲品餐牌,底面兩頁,都喺以酒類飲品為主,亦有少少非酒類飲品供選擇。順帶一提,店內侍應全都喺外藉人士,顧客群亦以外藉人士居多,所以,氣氛比較熾熱。
bowlMango Juice $68、Grapefruit Juice $58
我倆都揀咗果汁,果汁都喺鮮榨嘅,亦唔會溝其他嘢,所以,入口唔單止喺原汁原味,更喺超濃郁。就以小弟揀嘅芒果汁為例,雖然唔知喺用上邊一款芒果,但果香味濃,極之清甜,加一片蕃石榴片作點綴,自不然加多少少印象分啦。
bowlHamachi Tartare $168
先登場喺一道「鰤魚他他」,咩喺鰤魚?咪即喺油甘魚囉,哈哈!咪以為就咁切碎啲魚生就喺,睇番餐牌,仲加入好多材料,包括柚子、青瓜粒、青蔥、芫荽,加上酸酸辣辣嘅蕃茄香辣醬汁,所以,無論食味,抑或口感,都豐富而有層次;再者,油甘魚本身油脂夠足,肉質帶點黏,做成他他就已經幾好食。
此外,大廚更將道他他配上黑芝麻米餅,米餅非常之脆口,並充滿芝麻香氣,放上大量他他,別有一番滋味。
bowlCrispy Eggplant $108
第二道屬「小炒」菜式,亦喺是日最討老婆歡心嘅菜式,一來老婆偏素,呢道菜開正佢嗰瓣,二來喺食起嚟茄子嘅口感好有驚喜。其實,單睇賣相,就好似一般小炒咁,一堆雜菜少茄子,平平無奇,但呢道菜絕對喺深藏不露。
啲茄子一入口,堅喺外脆內軟,我哋覺得喺撲咗粉先炸後炒,所以,第一口咬落外層脆脆哋,再細嚼,茄子肉好腍、好嫩滑,而混入九層塔、青蔥、辣椒去炒,非常有香氣。相反,餐牌話有用一啲薑味肉汁,小弟又唔喺好覺。
bowlWok-fried Clams $208
再嚟亦喺一道「小炒」菜式,店長推介我哋試試,喺因為嚟咗一批好靚嘅托托蜆,曾經都食過一次,不過,應該喺久遠嘅事。店長介紹時,話用上咖喱葉、青惹、蒜頭、辣椒去炒,非常香口惹味,更伴有濱海墊底,喺一道幾有趣嘅菜式。
啲托托蜆非常之大隻,所以,一客都喺得4隻,不過,蜆肉肥大肉口,食落既鮮甜,又確喺好惹味;而底下嘅濱海捲起一卷卷,吸收晒啲醬味,入口軟綿,十分好食。
bowlCa Phe Sua Pork Ribs $258
最後一道菜式,亦喺店長推介,甚有法國菜風情,卻加有越南菜嘅元素,因為喺以越南咖啡去烤豬肋骨,並沾滿黑白芝麻,更伴有一啲醃蘿蔔,賣相精巧,卻蘊藏心思。
專登配上切肉嘅餐刀,而豬肋骨烤得肉質超鬆化,輕易就切到出嚟,既有咖啡嘅醇香味,又有芝麻嘅香氣,極之惹味,更有啲燶位脆邊嘅效果;配上嘅醃蘿蔔,酸香醒神,正正平衡番豬肋骨嘅重味感。
bowlChe $98
餐廳有甜點供應,詳情可向店員查詢,佢哋建議我哋試試呢一款以西米做底,加入紅火龍果、奇異果、粟米片,再伴上一球椰子雪糕而成嘅甜點,大大碗夠晒我哋二人共享。
先嚐一口椰子雪糕,冰涼而清甜,椰子味好香濃,再以生果、粟米片配雪糕,效果又唔同晒;最底下嘅西米,配生果又得,配雪糕都得,得咗!

餐廳定位都喺中高檔之間,所以,除環境好之外,服務亦好到位、熨貼,店員除好有禮之外,對菜式都好有認識,介紹菜式時都好用心,唯小弟嘅英文喺有限公司,否則,可以同店長有更多互動、更多交流。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$525

餐廳資料:
Le Garçon Saigon
灣仔永豐街12-18號地下
2455 2499

沒有留言:

發佈留言