2021年4月14日星期三

Iberians:「伊」食無憂

原本,舊年嘅四月真喺安排咗一次西班牙之旅,由巴塞隆拿入,玩埋華倫西亞,最後馬德里走,可惜,一場新冠令行程泡湯,雖然依家已有疫苗,但外國仲有不少地方疫情反覆,甚至頗嚴重,所以,真喺唔知幾時先有得飛。尋找番旅行感,當然周六、日周圍行吓,亦參加過本地遊,連Staycation都玩過吓,如果想感受吓西班牙風情,當然要擦番餐西班牙菜。舊年疫情嚴竣,就試過一次外送西班牙菜,今回就同老婆嚟到「Iberians」(伊比利亞人)再次感受一下西班牙菜滋味。
餐廳以深灰作為主調,有一份神秘感,再走進餐廳內,配合牆上嘅壁燈,卻可以幻想一下自己身處西班牙一啲小酒窖之內。地上的拼花階磚,可以說是室內裝修嘅亮點,配以深啡色嘅木枱,帶住一些原始味道,整體而言,又嚟得簡潔。此外,整個地方都頗大,但明顯卻無話用盡每吋空間用嚟擺餐枱,所以,甚具空間感。
未講有啲咩食,就真喺要先講講啲餐具,尤其啲餐碟,無論用餐嘅餐碟,抑或載食物嘅餐碟,都非常之靚,色彩奪目,圖案細緻,而碟邊嘅齒紋唔喺畫上去,真喺有啲凹凸感,似喺人手手工做嘅出品。
餐牌嘅用色如有睇開波嘅人一望就知喺西班牙國旗嘅顏色,紅襯黃,西班牙菜最大賣點就喺西班牙式小食(Tapas),而呢度提供嘅西班牙小食共有18款之多,定價為$48-$138,正所謂豐儉由人。
翻去後頁,就喺晚市所提供嘅菜式,大類分為沙律、意大利麵或飯品、主菜。店員話,由於剛開業不久,暫未有酒牌,如領有酒牌後,會提供不同嘅酒類飲品,以及更多其他嘢飲。而點選意大利麵、飯品、主菜,都會奉送餐飲,雖然叫餐飲,但唔喺一般茶啡,小弟最後就揀咗一杯鮮奶咖啡細嚐。
bowl巴馬火腿配哈密瓜 $78
西班牙食材嘅名物中,伊比利亞黑毛豬火腿喺其中之一,餐廳有提供36個月熟成嘅火腿,但怕老婆未必太接受到,因為都會頗油潤,揀巴馬火腿配哈密瓜就應該啱到佢口味。店員介紹時話火腿喺16個月,但一啲都唔失禮,色澤閃亮富光澤,入口鹹香而帶點油潤,配以哈密瓜嘅天然清甜,果然好夾。伴碟仲有少少青橄欖、黑橄欖,少有哋唔會好鹹喎!
bowl加利西亞鱆魚 $58
以往都食過好幾次以鱆魚為主角嘅西班牙小食,大多數都喺凍食嘅菜式,但今次呢款就改為以半煎炸嘅烹煮方式嘅熱食,並以小鐵鑊為盛載器皿。鱆魚粒入口喺估唔到嘅軟腍,卻不失咬口,而面頭落咗大量新鮮自家製嘅蕃茄蓉,酸香而非常搭配;墊底嘅仲有炸香咗嘅薯仔片,同樣好食。
bowl法包配西班牙紅椒腸、牛肉 $78
小弟食西班牙菜話多唔多,話少亦唔少,但不時見啲西班牙小食都好鍾意用法包入饌,配蟹肉呀、醃白銀魚呀……等等。今次選上呢一款就帕德龍辣椒配西班牙肉腸、西班牙紅甜紅椒蓉配牛肉。做得好精緻,前者辣椒喺唔辣嘅,好爽脆香口,肉腸鹹香惹味;而後暫再墊咗少少焦糖化嘅炒洋蔥,有份香甜感,而西班牙甜紅辣出晒名,喺特別鮮甜,牛肉質感軟滑,配以法包,一口一件,非常好食。
bowl西班牙海鮮炒飯 $398
主食就喺經典嘅西班牙海鮮飯,睇落頗正宗,以「大鑊飯」奉客,面頭放咗唔少海鮮食材,有大蝦,甚至加咗隻深海海螫蝦,夠晒型,此外仲有青口、大蜆、魷魚及較少用上嘅新鮮黃花魚,可謂甚有睇頭。而呢個份量,大概可以預2-3人享用。
各款海鮮料都好正,鮮甜有海水鮮味,食得出用料靚,唔喺咩雪藏貨;而飯底加入蕃紅花、海鮮湯去煮,並混入少少西班牙肉腸,除鮮香之外,更有份鹹香嘅惹味,且入口微微濕潤,飯粒卻好分明,啖啖海鮮精華,的確好好食。
bowl鮮奶咖啡(免費)
上文都提及過點選主菜就會奉送餐飲,揀咗杯鮮奶咖啡,其實,打底都唔會有太高期望,話田呢度喺賣西班牙菜,並非咖啡店,但出奇都有水準。唔止拉花唔失禮,入口咖啡味香醇,而且,口感好均勻,完全唔使攬之下,每口都喺柔滑一致。
西班牙菜除小食有特色之外,其實佢哋嘅甜品都頗有賣點,店家就提供咗6款西班牙甜點喇。
順手,俾埋一套新餐具,用作食甜點,而餐碟喺同一系到,繪上細緻漂亮嘅花紋,實在賞心悅目。
bowl西班牙油條 $48
講到經典,就喺西班牙嘅「油炸鬼」喇,唔嗌就好似若有所失咁。油條新鮮炸起,上枱時仲感到其熱力,入口就非常香脆,裡面就好軟綿,並且一啲油膩感都無,淋上即煮嘅朱古力漿後,就份外美味。
bowl加泰羅尼亞焦糖奶凍 $48
翻睇番自己嘅記錄,好多年前晌西營盤嘅「Chico Chica」錯食過呢一道甜點,當時譯「加泰羅尼亞燉蛋」,確實譯為燉蛋比奶凍貼切,譯奶凍很易讓人聯想到意式奶凍,但實質唔喺嗰回事。講番個甜點,其實個樣本身都似法式燉蛋,面頭嘅焦糖做得既薄且脆,餡心挺身得嚟好軟滑,有蛋香,卻多一份濃濃嘅鮮橙清甜香味,確實唔錯。
臨尾,店員仲介紹埋佢哋有提供午餐、下午餐,所以,都影影俾大家做個參考,晌附近開工而喜歡食西班牙菜嘅朋友就不妨去試吓!
西班牙菜確喺有其特別之處,每次食都有驚喜,今次都喺。此外,服務值得一讚,主動換碟、添水,更醒目咁俾隻大碗我哋放啲海鮮殼,唔使放到一枱咁「肉酸」,每逢上菜並會詳細介紹菜式亮點,否則小弟又點知呢樣嗰樣啫,所以,整晚用餐都頗舒服,又學到唔少嘢。可能新開關係,店長不時都詢問吓客人嘅意見,對出品態度認真。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$355

餐廳資料:
Iberians
尖沙咀科學館道14號新文華中心地下82-83 及85號舖
5513 1778

沒有留言:

發佈留言