2021年4月17日星期六

B.O.T.H. by Texas Burger:「雙」得益彰

趁戲院開番,專登過嚟荃灣廣場睇早場「複製人徐福」,比正價平一截嗎!個故事都幾有深度,探索少少人生問題,而啲特技亦出色。睇完戲,剛好一點,放飯時間,在荃灣廣場搜尋吓,見到有家餐廳「B.O.T.H. by Texas Burger」,因為曾經都幫襯過「Texas Burger」,知道佢哋嘅出品有水準,所以,對呢家新餐廳都有信心。
唔好睇佢門面好似唔喺好大,其實,個鋪位好深,地方極之寬敞、闊落,近窗一邊喺超高樓底,好有空間感,最正當然喺仲有一大排落地大玻璃啦,令到景觀更開揚,只可惜是日陰陰天,如果有陽光射入嚟就更好。
此外, 店內加入好多綠化元素,不同嘅植物隨處見,感覺非常之好。餐廳後邊,有一整幅牆上有一大片彩繪,亦成為打卡熱點。
我哋被安排坐晌餐廳尾挨窗嘅小茶几餐枱位,配以舒服嘅梳化椅,由於喺個角落位,比較自成一角,更感閒逸寧靜!
食物方面,以Brunch、Large、Snack & Sharing、Sweet作為分類,大抵顧名都可思義,不過,要留意供應時間,有啲喺供應到6:00pm,有啲則晚上先供應,有啲就全日供應。食物嘅款式好多元化,而第一版嘅Brunch及Large,都會奉送餐湯或指定飲品,亦可加錢轉配其他食品。
bowl南瓜忌廉湯
小弟揀飲咖啡,老婆就鍾意飲湯。是日餐湯喺南瓜忌廉湯,除加咗少少鮮忌廉,仲放咗條烤野菌,令賣相多添幾分天然味,立時又矜貴咗好多咁。老婆話個湯好掂,因為南瓜味好濃郁,嗰份甜味嚟得自然,而質感細滑柔順。
bowl水煮蛋牛油果吐司 $118
咪以為就咁一件牛油果多士,單喺賣相已睇得出好有心思,其實,牛油果下面墊底嘅仲有啲西班牙辣肉腸、意大利乾蕃茄,配以一款英式嘅酸辣醬,當然睇得見仲有啲沙律菜,並用上特大嘅牛油果,製作好有誠意。
首先,個牛油果夠晒熟,真喺軟滑如牛油。我成日諗,幾時會有餐廳會以厚切牛油果代替鮮牛油嚟做一款健康菠蘿油呢?隻水煮蛋亦做到恰當好處,一篤開啲蛋黃徐徐流下,沾上蛋漿更好味;而黑麥多士咬落外皮香脆,包心有韌勁,亦甚富麥香,喺高質嘅出品。
bowl素食植物牛肉芝士漢堡 $128
老婆揀咗個素漢堡,其實佢之前都食過以植物牛肉做嘅漢堡,第一次食嘅時候覺得好神奇,加上佢偏素,亦都喜歡食漢堡,所以,見到呢度有就好想再試。個漢堡好大份吓,配埋炸薯條及酸青瓜,佢食半個都已經話飽,哈哈,小弟都好耐無做包底王。
植物牛肉唔多介紹喇,因為市面推出咗都好幾年,總之,咬落真喺好有「肉地」,質感同味道都真喺好似食緊真牛肉咁;裡面仲墊有生菜、蕃茄、植物芝士、炸洋蔥圈及特製醬汁,味道非常豐富、滋味。順帶一提,薯條香脆不膩,酸青瓜酸香爽脆。
bowl焦糖鮮奶咖啡 +$25
印象中佢哋嘅奶昔都唔錯,不過,由於打算試試佢哋嘅「奶蓋班戟」,即喺慣常叫開嘅「梳乎厘班戟」,所以,都喺襯番杯焦糖鮮奶咖啡。杯咖啡真喺沖泡得好有水準,先喺朶玫瑰拉花幾唔錯,只喺面面未至最平滑,但入口口感均勻,完全無攪過,每一口都順滑細膩,焦糖嘅香味亦慢慢滲出,伴一小件牛油曲奇,喺加分位。
bowl核果奶蓋班戟 $118
以為就咁奶蓋班戟再加啲堅果粒粒、唧啲忌廉、擺幾片生果就算,實在少覷咗佢哋出品嘅誠意。兩大件奶蓋班戟煎烘得高身大件,淋上吉士忌廉,灑滿唔少核桃粒及杏仁片,並加上煮過嘅桃肉,最後更糝埋唔少玉桂粉,最有心思喺晌表面做咗少少焦糖片,唔止賣相吸睛,令食味更具層次。
俾老婆先試為快,佢第一次食呢一種班戟,誇張少少講,有少少驚為天日嘅感覺。確實,班戟部份真喺做到好鬆軟綿綿,極有蛋香,而襯以堅果、吉士忌廉、玉桂,味道一流,而桃肉又清甜,配上少少堅果、焦糖片,又有另一番滋味。
睇咗一場精彩有深度嘅電影,又食咗一餐美味、環境悠閒嘅午餐,真喺雙得益彰,令心情更開朗。補充多一句,服務方面亦喺睇得出店員嘅誠懇及質素,好似當我哋點餐時,因為點了一客素漢堡,另一客喺牛油果吐司,店員怕我哋喺素食者,略帶提一提吐司裡有少許肉嘅成份,以免引起不必要誤會;此外,同位男店員交流時,因為我咃所坐嘅梳化椅喺較矮,佢亦刻意踎番低少少,等大家晌同一個視平線,喺一份尊重感。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:
B.O.T.H. by Texas Burger
荃灣大壩街4-30號荃灣廣場3樓337號舖
3705 2955

沒有留言:

發佈留言