2021年3月20日星期六

樂感 Lagom Kaffe:「樂」繹不絕

舊年11月到訪過「樂感 」(Lagom Kaffe)牛頭角店,印象唔錯,尤其啲咖啡幾出色,窩夫及自家製麵包都頗有特色。最近,聽食友分享,「樂感」最近晌觀塘都開咗新店,地方更大,更有室外位。乘着過開嚟觀塘,就試試這家觀塘店。果然喺幾大熱,門口堆滿人,好彩地方大,位多,走咗一批午餐客,都唔算等好耐,就有位。
餐廳嘅室內位本身都頗大,裝修以簡約為主,唔算好花巧,色調就以湖水綠拼啡,加上樓底都有啲高,唔會好侷促,總之就一派簡約咖啡店格局。
而另一部份室外位,原來亦唔細,主要放嘅喺梳化椅,甚有峇里風情。天氣和暖嘅,曬曬日光浴都幾唔錯,但就無設太陽傘,唔知到盛夏嘅時候仲喺唔喺咁。此外,店家觀迎帶寵物,亦提供土耳其水煙,不過,就因為呢兩點我哋覺得坐番室內好啲。
餐牌跟牛頭角店有啲分別,唔見有窩夫供應,其他嘅就差不多,如全日都供應嘅輕食、意粉、沙律,仲有各種咖啡、精品茶,以及其他特飲。另外,就仲有一啲蛋糕及烘焙產品,堂食或賣走都得。
bowl雞肉凱撒沙律・溫泉蛋 $78
凱撒沙律部份做到足,依樣有煙肉碎、烘麵包粒,仲灑下唔少巴馬臣芝士,醬汁亦調校得酸香開胃,篤開隻溫泉蛋,將蛋漿撈勻,味道更具層次,又加咗啲藜麥,更健康有營,啲沙律菜入口新解爽脆;最驚喜喺啲雞肉,個樣好似無乜嘢,查實咬落好嫩滑。
bowl鮭魚・牛油果・香草三文治 $98
三文治採開放式,塗上薄薄牛油果蓉之後,再放下煙三文、三文魚籽、羊奶芝士、新鮮香草,賣相當然變得吸晴好多。麵包採用酸種嘅歐陸包,食落煙韌有嚼勁,富麥香,配上咁多食材,味道豐富。不過,個人嚟講,就鍾意啲牛油果切成一片,多過搓成蓉嚟做三文治,因為一片片食到嗰種軟滑嘅「牛油」感。
bowl瑰神 $48
單睇個名字你唔會知喺乜,但睇番英文,就喺玫瑰果搭洛神花,相信喺取中間個字就叫做「瑰神」,其實,茶包內仲有好多成份,睇餐牌就有列明到。整體,老婆就話飲落單單似洛神花茶,亦喺主要嘅味道,不過,呢杯賣點都喺賣健康、有療效。
bowl純粹拿鐵鮮奶咖啡 $34
嚟呢度目標之一都喺嘆咖啡,鮮奶咖啡喺小弟嘅不二之選咁制,再者,打算會叫甜點,就要杯靚咖啡嚟襯吓。今次嘅拉花喺簡單嘅心形,都拉得靚,花紋算清晰,亦叫得對稱,但可以仲好啲,而味道非常醇香,用靚豆嘅話,差唔得去邊。
bowl巴斯克伯爵茶芝士蛋糕 $52
上次已試過佢哋嘅戚風蛋糕,但又無窩夫供應,所以,今次見到餅櫃有啲巴斯克芝士蛋糕,就試一試。咩喺巴斯克芝士蛋糕?其實就喺將芝士蛋糕焗濃啲,要咗伯爵茶味,最鍾意佢哋再淋啲伯爵茶漿,賣相更好睇。個蛋糕嘅質素好唔錯,挺身得嚟,口感保持軟滑,鹹鹹哋嘅芝士味中滲出濃郁嘅伯爵茶香。
幾款食物都好有質素,招呼都OK啦(仲有啲提昇空間),當然,環境夠寫意,亦喺「樂感」嘅亮點。怪不乎星期六嘅下午,客人絡繹不絕啦!

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
樂感 Lagom Kaffe
觀塘偉業街180號Two Harbour Square1樓
2368 5228

沒有留言:

發佈留言