2021年3月14日星期日

Cafe Foodeli:一價兩食

話行獅子山講咗好幾次,卒之都成事,朋友帶路,由大圍經紅莓谷上,過咗獅子山,再由沙田坳落番去黃大仙走,成段路對我哋兩個行慣山嘅人真喺難度無乜,仲比預期快多半個鐘完成。行完山,最佳郵節目喺嘆下午茶,攤抖吓兼補充體力,友人有好介紹,就喺小巴站旁「新光M2」商場內嘅「Cafe Foodeli」。
餐廳晌商場二樓,屬開放形式,即喺唔喺入鋪,乃喺跟商場融為一體,用餐區就正正喺商場嘅中間位置,地方都幾大、幾闊落。
簡單嘅木系裝修,一室木枱木椅,仲擺設咗少少植物,有別一般快餐店,觀感唔錯。由於下午茶時段,客人唔多,想點坐就點坐。
電子螢幕餐牌,就晌收銀旁,此時此刻,仲有啲燒味飯、焗飯供應。當然,講抵嘅就喺啲常餐、茶餐。不得不提提收銀阿姐好人,因為,初時睇中佢哋嘅滿分推介有款朱古力紅豆西多士(配餐飲)賣$32,阿姐話你不如揀上面嘅「A+B」餐啦,同樣有呢款多士,搭多樣嘢賣$34咋。
bowl朱古力紅豆西多士 + 即炸大雞脾 + 熱咖啡 $34
被阿姐咁講一講,再研究吓個「A+B」餐,A嗰邊就選定咗西多士,而B嗰邊嗌雞脾肯定喺性價比最高嘅選項,再搭杯咖啡,點止喺個下午茶餐咁簡單,而且,真喺非常之抵。
bowl朱古力紅豆西多士
初頭真喺以為西多裡面夾坐啲紅豆及塗上朱古力醬,都啱一半,裡面真喺夾咗好多紅豆,而面面就唧咗好多朱古力漿,所以,就唔需要再加糖膠。件西多本身炸得金黃,又夠透,配上朱古力漿及紅豆,確喺好食。
bowl即炸大雞脾
隻雞脾夠晒大隻,有成隻手掌之大,拎上手非常墜手,斤兩十足,無話將貨就價。炸到金黃,睇樣都覺得好甘香,一口咬落去,外皮卜卜脆,喺略嫌有少少油,但肉質就幾嫩滑,所以,就算喺雪藏雞(估計都喺啦)處理得好一樣效果唔差。
bowl熱咖啡
因為唔喺茶記,驚點奶茶風險高,所以,咖啡就穩陣啲。啲咖啡飲得出喺即磨貨式,唔喺咖啡粉,味道唔錯,幾醇香。
雖然喺茶餐,但今個份量絕對頂到當一餐飯,所以,食完呢個茶餐都覺得好飽,直情喺平常食兩個茶餐嘅份量。怪唔得,事後再留意吓,唔少街坊叫一份茶餐,就兩個人食,尤其啲家庭客。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$34

餐廳資料:
Cafe Foodeli
黃大仙龍翔道120號新光中心2樓205-208A號舖
3170 4731

沒有留言:

發佈留言