2021年3月6日星期六

裕發小廚:出乎「裕」料

西貢嘅茅坪之行,睇睇藤皇、竹林隧道,約咗幾次,唔喺人腳問題,就喺天氣唔好,今回卒之順利搞得成,由西貢起步,輕輕鬆鬆連埋打卡3個鐘,終點喺馬鞍山大水坑嘅富安花園,所以,順道就晌呢處食晏。今團喺探路團,所以,幾位都喺麻甩佬,食晏地點就一致揀茶記啦。
富安花園有好多茶記,我哋都喺隨意點指兵兵咁,「裕發」見有位,咪「裕發」囉。入內,地方細細,茶記格局,有卡位,有圓格。室外喺吸煙位,就梗喺坐番晌室內啦。
茶記就乜都有,但呢個時間嚟,最快捷嘅就喺快餐,一個餐牌喺中式,另一個餐牌喺西式,同樣賣$46連餐飲。
bowl生炒雞絲飯 $46
雖然喺快餐咋,但都喺即叫即炒,所以,上枱時碟炒飯好夠「鑊氣」,而且,碟飯超大碟,堆到成座山,所以食得我好飽;亦有好多雞肉絲、生菜絲,食落飯粒爽身唔油,食到尾,更唔會見到碟底泛油,師傅炒得手勢好,有啲出乎預料。
bowl熱奶茶
夠穩陣嘅選擇,尤其呢啲舊舊哋嘅茶記,入口芳香,茶味醇厚,又富奶香,茶奶比例啱啱好,未至於絲咁滑,但都算高水準。
近來幾篇行完山嘅食評都無乜點擺啲風景相,今次嘅藤皇、竹林隧道確喺幾特別,所以,就擺多少少相出嚟分享吓。當日天氣一般,較大霧,起行前又落過雨,啲石路都幾跣,所以,落過嘅話都唔太建議行。
食完散水,就晌餐廳對出有個大巴士站,有車去城隧轉車站,話咁快就返到美孚,估唔到又幾方便喎。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$46

餐廳資料:
裕發小廚
馬鞍山富安花園商場23-24號舖
2643 9455

沒有留言:

發佈留言