2021年3月23日星期二

四寶食堂:炮台山「寶」給站

朋友知我一向愛去茶記,推薦我試吓「四寶食堂」,不過,時間過吓過吓,無咗回事,亦完全忘記咗。早前,過嚟搞啲保險嘢,見到「四寶」就醒番起,今晚就喺專登約個舊同學聚一聚,食餐茶記便飯。
簡潔嘅餐廳門面睇落好醒神,室內打橫長形,主色調用上湖水綠,加上光鮮整潔,清爽舒服,霎吓眼仲有種優雅咖啡店嘅感覺,而唔似茶記。見到有食客食完,店員除收拾餐具外,仲會噴灑消毒劑清潔枱面,更感餐廳注重衛生。
雖然話喺茶記,睇完主餐牌就有種非一般茶記嘅感覺,因為,唔單止見慣見熟嘅港式嘢,如小食、炒粉飯麵、小炒,仲有薄餅、滑蛋蓋飯、特色拌麵……等等。
另外,仲有一紙底面兩頁嘅晚餐,一面喺晚市常餐,另一面喺小炒晚餐,但要留意,後者話就話叫喺晚餐,但餐湯、白飯、飲品均要加錢另配,咁……就唔叫得喺餐喎!
bowl港式什扒 $98
友人喺食肉獸,所以,一早就睇中啲扒餐,選呢一款有雞扒、薄牛扒、火腿扒、司華力腸嘅港式什扒,佢話有啲緬懷感喎。配埋薯角,果然喺大堆頭,食到佢話好飽,質素亦都唔錯,見條司華力腸鎅晒花,都俾高少少分。不過,佢話兜黑椒汁又唔使俾到咁大碗,此外,如能以鐵板上就更有感。
bowl喜哥蔥油豬扒煎蛋飯 $62
呢款喺朋友推薦我試,話塊豬扒勁大又鬆化,所以,就投其一票。嘩!又果然真喺好大塊,而且幾厚身吓,冚晒成個飯面,的確,啲豬扒煎得甘香,咬落質感鬆化富肉汁,不愧喺店家嘅招牌推介菜之一;更俾咗好多蔥油,而太陽蛋煎到蛋黃盪吓盪吓,啱晒我,蛋黃蔥油撈飯,一流呀喂。
bowl熱奶茶 +$5
我個飯喺散點,唔包嘢飲,嗌熱飲或餐湯就要加$5。熱奶茶喺去茶記嘅一貫心水,呢度嘅奶茶都唔錯,有茶香,唔單薄,口感亦算滑。 而友人就要咗凍檸茶少冰少甜,果然喺少冰少甜,兼夠多檸檬。
啲阿姐招呼都幾好,地方又衛生整潔,唔知喺咁啱定喺店家嘅一貫服務要求,我哋所點嘅主食,都喺同步送上枱,有別一般茶記有咩出咩,呢個亦喺加分位。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$67

餐廳資料:
四寶食堂
北角電氣道183號友邦廣場地下3至4號舖
2345 6826

沒有留言:

發佈留言