2021年1月23日星期六

沙嗲軒 Satay Inn:Staycation之「星馬風情」

為慶祝結婚周年,又因疫情無得去旅行,就專登揀咗遠離市區又有渡假環境嘅「黃金海岸酒店」住番晚加飲飲食食,買咗個「悠然下午茶住宿計劃」,包雙人豪華海景房、入住當日嘅主題下午茶、翌日嘅雙人自助早餐。雖然個住宿計劃無包午餐,但今早食完早餐,再去行千島湖,返到嚟啱啱好正午多啲,退完房就順道晌埋酒店內嘅「沙嗲軒」食完午餐先走,一來覺得酒店晌防疫方面做得好,二來食過好幾次「沙嗲軒」(尖沙咀分店)都喺印象良好,三來揀食星馬菜感覺就更添渡假氣氛,故此就梗喺捨遠取近啦。
始終喺酒店餐廳,環境唔會差得去邊,整體佈道雅致,加上疫情關係,枱與枱更加編排得多一點距離,所以,空間感更強。 
我哋被安排坐晌落地玻璃一旁,自然更光猛,視野更開揚,讓人感覺更舒適。 而對出有啲高腳枱櫈,可以俾客人坐晌出面飲吓嘢,只可惜疫情下未有開放。 
上面都提過,晌度食嘢就喺貪酒店做防疫做得好,甫坐低,侍應捧咗一大盆熱水連鋼夾,喺俾客人消毒餐具用,呢啲就喺細節位嘅分野。
「沙嗲軒」主打喺賣星馬菜,翻一翻餐牌,當然發現唔少熟悉嘅星馬菜式啦。分類上,包括前菜、湯品、海鮮、雞類、牛肉、傳統星馬美食、飯類、蔬菜類、甜品及飲品。結婚周年,當然要食得盡興一啲!
bowl沙嗲 $138 / 半打 
先嚟一客沙嗲,有雞牛豬供選擇,亦可以綜合要齊3款。啲串燒燒得極有炭火香,熱辣辣,上枱已嗅到肉香,咬落有肉香,富肉汁,唔會「乾爭爭」,加上有啲燶邊位,就更加焦香,當然自家炒製嘅花生沙嗲醬亦功不可沒,又香又濃,帶有微細嘅花生粒,絕對貨真價實,串燒沾滿沙嗲醬味道更惹味且具層次。
bowl蟹肉冬筍肉丸湯 $88
就快過農曆年,雖然小弟喺地道港人,但我都應吓節嗌呢一款蟹肉冬筍肉丸湯,喺新加坡當地慶祝農曆新年嘅應節食品。肉丸以新鮮豬肉打成,咬落極之鬆化,並帶少少油香,而湯裡面除有蟹肉、冬筍,仲有啲魚肚,所以,味道豐富。此外,湯底喺雞湯嚟,濃而不濁,清香好飲。溫馨提示,因為喺應節時令嘢,可能你會見餐牌無,但其實喺可以預訂,全年供應。
bowl招牌海南雞 $268 / 半隻
嚟沙嗲軒又好難唔翻兜佢哋嘅海南雞飯,因為真喺好有水準,因應人數可以揀全隻、半隻或海南雞連飯嘅套餐。想滿足啲,好似我哋咁點夠半隻,另外加一碗雞油飯($28)。半隻嘅份量真喺唔講得笑,並傳統咁配上三色醬料(薑蓉、特製辣椒醬、黑醬油),賣相精緻。
食海南雞最正喺雞肉已經去晒骨,食得方便,而且,皮下脂肪少,近乎無咁滯,雞皮食起嚟更爽滑,雞肉質感細嫩,沾點黑醬油搭薑蓉(小弟最至愛嘅配搭),味道更有層次;而啲雞油飯裝得滿滿,色澤光亮濕潤,充滿油香卻不肥膩,飯粒夠晒分明,同樣,鍾意下點黑醬油,令味道更豐富好食。
bowl蒜蓉鹹魚炒芥蘭 $98
又沙嗲,又海南雞,當然要一道蔬菜嚟平衡吓,而呢一道蒜蓉鹹魚炒芥蘭就最惹味,芥蘭切成小件,方便食,蒜蓉搭鹹魚,鹹香得嚟有層次。
bowl嚤嚤喳喳 $68
嚤嚤喳喳喺星馬,甚至泰國、印尼嘅經典糖水,簡單而言,就喺一啲蕃薯粒、芋頭粒混晌椰奶中,當然唔同地方嘅配搭有少少差別,可能加埋啲紅毛丹、菠蘿蜜之類。我哋要咗個凍食嘅,但涼涼哋,唔會太冰,入口清涼舒服,蕃薯粒及芋頭粒都好夠粉,而椰奶好清甜,唔喺罐頭貨嗰種濃得嚟死甜咁。 
bowl馬六甲椰汁西米布甸 $63
一個黑糖,一個楓糖,一個棕櫚糖,老婆同我都好鍾意,而呢個甜點都曾經晌尖沙咀店食過,當然要俾老婆都試吓啦,其亮點就喺加入棕櫚糖。 咪睇佢樣得啲椰奶,得嚿西米,好似普通,但一樣好有手功。西米壓成球形,咪以為好實,其實一篤就開,而且,啲西米粒粒分明,彈牙有啲煙韌感,棕櫚糖甜得嚟有好強嘅清純糖香,撈勻埋啲椰奶,甜度啱啱好。 
撞啱近排天氣回暖,又加上用餐嘅時候陽光普照,氣氛已經讓人稱心。唔使急,唔使趕,兩口子食咗個幾鐘,真正慢慢嘆。以一餐既豐富,又有特色嘅午餐,為人生第一次嘅Staycation作結,就最好不過。

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$415

餐廳資料:
沙嗲軒 Satay Inn
屯門青山公路1號香港黃金海岸酒店大堂
2452 8822

沒有留言:

發佈留言