2021年1月15日星期五

Ninetys:「九」負盛名

大概兩年半前幫襯過「Ninetys」,嗰時佢應該喺第一間店,開晌灣仔合和斜對面,睇番當時嘅食評,總結喺無論食嘅,飲嘅,都嚐得到高水準嘅出品,加上環境唔錯,招呼又到位,做飲食嘅,永遠都喺要靠食物做得出色先喺長「九」之計。眨吓眼,原來已開到第3間店,仲開咗嚟中環,就晒我啦,可以過嚟食餐晏仔。
「Ninetys」喺一家帶澳洲風嘅咖啡店餐廳,天花密集嘅烏絲燈,襯以水泥牆,一室工業風嘅型格裝修。鋪前有兩張甚搶手嘅「露天茶座」位,而入到餐廳內,首先見到喺圍住水吧嘅高腳吧枱位,最啱一個或兩個嘅客人,尤其喺諗住嚟打書釘、嘆咖啡。
再行入啲,一邊就喺啲二人枱,相信都喺因為限聚令,先改成全部都喺二人枱;另一邊,就喺開放式廚房,專登擺埋啲砂煲罌罉出嚟,更有大型廚房嘅氛圍,並睇到師傅做菜嘅模樣,午市時段,更有緊張感,好似睇緊「地獄廚神」個節目咁。
近門口,接待處旁,仲設置咗個貨架,有啲咖啡相關嘅物品作零售,如咖啡豆、咖啡杯。
枱上已放有一樽加入一整條備長碳嘅清水,咁做有咩好?備長碳嘅吸附力強,可以吸收水中嘅氯氣及雜質,相反,又將其水溶性礦物質釋出,令清水都變成無雜質嘅礦泉水。 
翻一翻餐牌,相信都有唔少食物轉咗,但基本上,頭幾頁喺飲品,包括各種咖啡、茶品、果汁、特飲、手工啤……等等,都喺全日供應。
而食物方面,會分為白天及黑夜,指嘅喺供應時間,前者供應由8:00am到5:30pm,後者則6:00pm開始至9:30pm,而呢個時段嘅選擇亦多好多。
bowlSassy Belly $148
晌餐牌中發現幾款新品,有肉亦有素嘅,以呢一款豬腩肉最感興趣,睇餐牌,豬腩嚟自波蘭,配菜仲有意大利青瓜、茄子、燈籠椒及水煮蛋,感覺都非常豐富。實際嚟到,賣相都好吸引,豬腩肉都燒到帶焦香,真喺睇到都流口水。
先試啲腩肉,本應腩肉都有唔少肥肉部份,不過,入口又無想像中咁肥膩,但不失油香,而肉質卻頗為鬆化、軟腍。
水煮蛋呢,煮都啱啱好,一篤開,啲蛋黃澎湃咁湧出嚟,蛋黃好香腴、濃郁。
幾款配菜,都以鹽、黑椒稍作調味,扒燒過嚟,絕無hea做,食味不俗,唔會話好「寡」。
bowlLatte $42
上次試Flat White,今次就要杯Latte,其實大同小異,只喺奶泡跟濃縮咖啡嘅比例不同。而佢哋嘅咖啡分為choco blend及fruity blend,小弟就鍾意後者多啲。咖啡送嚟時以小木盤盛載,仲有一小碟果仁。首先咖啡嘅表面好平滑,拉花花紋細緻,圖案又對稱,完全無攪過,入口口感卻均勻順滑,味道醇香細膩,就知用豆有質素,沖泡嘅手勢又好。
唔想咁行貨,抄番同一段總結,不過,「Ninetys」啲出品又確喺有質素,招呼又熨貼,樣樣都做得一絲不「九」,就算喺咁嘅時勢,一樣開分店,又一樣咁有嘅支持,就足證佢哋嘅實力。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$209

餐廳資料:
Ninetys
中環些利街2-4號地舖
2701 0883

沒有留言:

發佈留言