2020年12月20日星期日

Lady M:「貴」氣千層

話就話疫情嚴峻,但好多香港人真喺馬照跑,舞照跳,否則都唔會有「跳舞群組」,而隊就照排。是日專登出嚟尖沙咀海運大廈,因為老婆嘅姨甥仔生日,幫忙過嚟Lady M攞蛋糕。
唔喺講笑,嚟到已經喺5:20pm,亦禁咗晚市堂食,但仲見有三幾個排緊堂食條隊等入場,當然啦,由於二人限聚,全場亦「爆滿」,俾你排到入座,都食得好趕啦!而另一邊買走嘅就大排長龍,所以,如果唔睇新聞嘅,單喺睇天星碼頭、海運大廈、海港城嘅人流,唔知香港疫情叫嚴峻囉! 
好在小弟嘅蛋糕喺網上訂咗,唔使再排隊,直接入去收銀處對單掃二維碼就搞掂。晌少少等候時間,就望望有咩款式,眼見餅櫃顯示出嚟就有10款,件裝定價為$68-$75,其實,都幾貴吓! 
bowl抹茶千層蛋糕 $480(6吋)
現場單件裝賣$75件,但嗰啲蛋糕原個本身喺大啲,我哋所訂嘅原個蛋糕喺6吋大,而祝賀朱古力牌唔使另外加錢。取貨時會加幾粒乾冰晌兩側,店員仲叮囑如未即時食用,一小時內要放番入雪櫃。雖然話6吋大,都唔細個架,面頭糝滿抹茶粉,按官網介紹,喺用上日本嘅高級抹茶粉,但點高級就無講喇,比起其他款式,就會簡約啲。
佢哋啲蛋糕嘅賣點,就喺鋪上多於20層嘅純手工做成超薄法式班戟皮,再每層塗上薄薄嘅忌廉,當切開之時,都睇得好清楚當中嘅層次。唔好以為得餅面灑滿抹茶粉,裡面嘅忌廉亦加咗抹茶粉,故此,入口嘅抹茶味喺幾強、幾突出,而班戟皮確喺好薄,好平均,食落軟綿又有蛋香,食得出當中嘅手工及心機。 
第一次見識Lady M嘅蛋糕,確喺幾高水平,不失過江龍之名。最欣賞喺中間嘅忌廉層,食到柔滑感,卻唔會有好膩嘅感覺。

個人評分
味道:9 /10
環境:7 /10
服務:8 /10
抵食:7 /10
平均每人消費:HK$80

餐廳資料:
Lady M
尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈2樓OT215K號舖
2873 2356

沒有留言:

發佈留言