2020年12月5日星期六

興記士多:即「興」茶點

前文一篇「寶福餐廳」嘅食評就提到呢日同友人行西貢嘅「蚺蛇尖」,果然好有挑戰性,行到近尾聲,原本都無打算攤抖,但經過大浪村時,遇到「興記士多」,由於都行近尾聲,原先諗住勇往直前一直行到尾,但有提議不如稍稍休息,並支持吓鄉郊小店。
晌香港不同嘅行山徑中,都有唔少呢一類嘅「士多」,為行山人士提供個中途落腳點,休息吓,補給吓。環境一般少少簡陋,但都好舒服,因為周圍都喺一片綠,而且,大多數都有露天位,可謂清風送爽;此外,基本上喺零招呼,但夠自在,而實際,老闆娘都好落力招呼,非常有禮。 
食物方面,近入口位掛咗張「大餐單」,一眼睇晒有乜嘢,輕食嘅,有啲港式小食、本土甜點,想飽肚嘅,就有三文治、丁麵、幾款碟頭飯,當然,飲品就梗喺主力貨品,最犀利喺啤酒都有,相信啲啤酒都喺做附近外藉人士嘅生意。 
bowl砵仔糕 $7
本來想食茶果,因為依家都好少見,越嚟越少人整,唔喺咁多地方有得買,不過,賣晒,所以,揀咗食砵仔糕。啲砵仔糕色澤比較淡,而糕身亦有少少削,反而喺啲紅豆又腍,又清甜,仲好多添。
bowl山水豆腐花 $13
豆腐花就真喺唔錯喎,有豆香,而且,非常滑溜,最貼心嘅喺黃糖、糖水、薑汁整定好晒,成套拎俾你,鍾意點落就點落,想落幾多就落幾多,夠大方,抵讚!
bowl魚蛋、燒賣 $10 / 串
少少意猶未盡,再追加一串魚蛋、一串燒賣,每串都有4粒。本身對啲質素都無抱有期望,只喺過過口癮,但食落又唔差喎,至少啲魚蛋幾爽彈,燒賣又唔會一口粉。
今次嘅「蚺蛇尖」之行都真喺幾「甘」吓,但極具挑戰性,好玩,風景又靚,以下少少相片跟大家分享吓。溫馨提示,無番咁上下行山經驗及耐力,真喺唔好人去我又去心態,見唔少人晌落山段都舉步維艱,戥佢哋擔心。 
晌「興記」抖抖,又有啲小食落肚,但唔好抖過籠,凍番個身再起錨就好易抽筋,所以,回回氣就好再起動喇!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$30

餐廳資料:
興記士多
西貢大浪村29號地下
2328 2317

沒有留言:

發佈留言