2020年12月24日星期四

雪山冰廳:長話要短「雪」,快閃下午茶!

雖然話自己晌深水埗區混得較多,但真喺唔知除「嘉頓」隔離,青山道尾長沙灣呢邊仲有一間「雪山冰廳」。今日就喺趁放早,過嚟「實惠」買啲家居品,原本無打算下午茶,見對面就有間「雪山」,同老婆睇兩睇,下午茶餐有炸脾配紅豆冰,佢話想食好耐,二話不說,就放縱一次啦。
跟另一家店嘅環境差唔多,有少少懷舊元素,薄荷綠嘅牆身磚,地板就花階磚,一側牆身有啲仿木窗,一側牆身就喺大金魚嘅彩繪,非常搶眼。 
一如大多數嘅茶記,調味料、餐具早已放齊晌枱面,唔使多口問侍應,方便客人,又唔使令員工加重多啲功夫。 阿姐好醒目,嚟兩杯熱水,俾客人洗洗刀叉,話晒佢啲刀叉無遮無掩,熱吓佢消消毒都安心啲啲。 
下午茶餐有咩嘢食?一版A4紙睇晒,選擇幾多,有輕食嘅,有飽肚嘅,而定價都幾大眾化。入嚟前,已喺門口睇定晒食乜,所以,一坐低就即落單。 
bowl避風塘生炸脾 + 紅豆冰 $38 
唔止炸脾,仲加埋「避風塘」元素,其實,好耐之前晌「嘉頓店」都食過一次,今次,就等老婆試吓。隻雞脾非常之大,好墜手,上枱時都感受到嗰股「熱氣」。老婆話入口外皮好香脆,加埋啲炸蒜,香香辣辣勁惹味,而雞肉比預期好,無話「嚡烚烚」,亦唔會食到好油。我都試咗幾啖肉,確喺OK喎。
紅豆冰大杯又足料,淨喺睇表面你就見落咗唔少紅豆,啲紅煲到又綿、又清甜,果然真材實料,入口冰涼嘅奶水,配炸脾啱晒啦。 
bowl德州辣肉醬熱狗皇 + 熱奶茶 $32
晌茶記食下午茶,多數喺嗌菠蘿油,其次就沙嗲牛包,但今次轉轉口味,試試熱狗,但呢隻唔喺「普通狗」,而喺加入大量辣肉醬嘅熱狗,睇樣都好吸引。麵包用上巨型潛艇包,仲烘過嚟,有啲脆邊,包心卻好軟熟,而肉醬勁惹味,少少辣而已,雞肉腸亦唔似平價貨,又無死鹹嘅問題,總之,整件熱狗超好美,絕對頂得一餐飯。
佢哋出名嘅喺樽仔奶茶,而去茶記,小弟首選都喺奶茶。老師傅沖嘅奶茶,確喺有一手,茶底芳香,茶奶比例啱啱好,唔會太多奶影響茶味。 
今次雖然喺快閃嘅下午茶,但都試到兩款好嘢,夾埋之前嘅幫襯,「雪山」嘅出品都算喺有質素,兼且夠穩定。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
雪山冰廳
長沙灣青山道413號東景大廈地下4-5號舖
5226 3468

沒有留言:

發佈留言