2020年12月5日星期六

寶福餐廳:寮屋區淘「寶」

今日早餐真喺要食飽啲,因為,與友人挑戰一下西貢嘅「蚺蛇尖」,講到明喺7、8級難度(10級為最難),而且,一行就要行足6、7個鐘。由於一早晌西貢碼頭巴士站等,所以,就無晌屋企食,去咗牛池灣食,正正出面就有小巴入西貢,時間好預啲。咁點解唔入到西貢先食?覺得一大朝早,裡面選擇少囉。事前晌網上搵搵,就搵到「寶福」,牛池灣龍池徑寮屋區之內,老茶記,好有「私竇」之感。
餐廳其實離港鐵出口好近,不過,唔識就唔識,幸好之前都有睇過人家嘅食評,知道大概點走,加上「村口」有大大個招牌「引路」,一見到佢落樓梯就喺,唔使周圍搵。
入到餐廳內,果然好有70年代嘅感覺,話晒佢始於1964(村口招牌寫住)。舊式時鐘、生意興隆大日曆、格仔地磚、牆上嘅手寫餐牌,都喺貨真價實嘅懷舊嘢。
無詳細睇所有「餐牌」,主都喺睇睇早餐時段有咩揀,當中包括早餐ABC,以及特餐,定價非常相宜,都喺賣$28啫。
bowlC餐 $28
諗住食飽啲,就揀C餐,其實,ABC三個餐都差唔多,揀咗之後,後而覺得特餐仲抵,有多士,有奄列,仲有個沙嗲牛肉麵。而C餐有份蛋治、沙嗲叉燒通及餐飲。
bowl沙嗲叉燒通
茶記嘅沙嗲牛食得多,今次就喺沙嗲叉,個湯都OK,陣沙嗲味都幾香,幾片叉燒就不過不失咁啦,唔太肥就啱我喇,而通粉無煮過腍,份量又十足,所以,絕對收貨。
bowl蛋治
喺好家常嘅做法,無咩花巧嘢,不過,片煎蛋就真喺薄咗啲,好似煎咗片蛋皮咗,入口都唔喺好覺佢喺蛋治,哈哈!
bowl熱奶茶
奶茶就真喺沖得唔錯,老師傅即喺老師傅,茶底香濃,芳香馥郁,口感都算細滑。老派嘅厚身瓦杯,煲溫力強,又夠大杯喎。
嚟得呢類主要做街坊客嘅小店,對於環境、服務真喺無咩要求,你見店中防疫hea hea哋就知啦。食物方面,賣到咁平,亦唔好抱太大期望,但又唔差得去邊,勝在抵食夾大件,其實,幫襯佢哋都喺想感受吓嗰份茶記老味道而已,故此,俾個笑喺有加埋啲感情分落去。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:10/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
寶福餐廳
彩虹牛池灣龍池徑牛池灣西村115A地下
2320 4636

沒有留言:

發佈留言