2020年11月18日星期三

JUST'er Bar & Restaurant:Just do Eat

之前都曾經提過,我哋一班死佬好耐無搞過飯局,尤其依家疫情,就更加唔會搞。所以,久唔久,只會約吓個別嘅死佬嚟聚一聚,講吓近況,呻吓死佬嘅嘢。今晚,人少少就約出嚟尖沙咀食餐飯,選址山林道嘅「Juster」。 
好彩有訂位,否則就摸門釘,因為,餐廳唔喺好大,目測所見就大概廿個位左右,簡單嘅裝修,但兩邊牆上嘅霓虹燈裝飾,就肯定喺吸晴位,加上播放住輕音樂,感覺都OK。
枱與枱嘅距離都好少,隔板都喺「緊緊好」而已,若非疫情,其實都無所謂,但就未必個個感安心。我哋被安排坐晌窗邊,較自成一角,相隔其他枱亦多少少距離。而每張枱都備有消毒搓手液,睇得出餐廳都算盡量做。
餐牌上嘅菜式名稱都玩味十足,唔明睇睇英文翻譯,都唔明就真喺要請教吓店員。簡單嚟講,菜式類別分為小食、主菜、飲品、雞尾酒共4頁紙而已,走貴精不貴多嘅路線。
bowl星爆氣流斬改EX $45
死佬揀咗呢一款特飲,夠霸氣喎,其實,睇中文名,抑或英文名,都估佢唔到,問問店員,喺類似雜果濱治,所以,佢先大膽一試。賣相都幾爆,飲落又真喺OK喎,就算溝勻埋啲忌廉,亦唔會覺得怪怪。
bowl菠蘿熱情果沙冰 $45
小弟就正路少少,唔會亂咁搏,呢一杯沙冰就最啱我,因為菠蘿同熱情果都喺小弟喜愛嘅食材。沙冰入口涼透心就唔使多講,菠蘿及熱情果味都好平衡,酸酸甜甜,好配合一陣所食嘅小食。
bowl垃圾八爪魚 $48
個名擺明有反諷意味,而點之前都知喺類似酥炸嘅菜式,估唔到比預期份量多,入口唔油,外層嘅脆漿都薄,八爪魚好有咬口,喺配普通沙律醬呢部份少咗特色而已。食落,其實感覺幾似平時晌茶樓食點心時嘅酥炸魷魚鬚。
bowl水牛城雞翼 $50
另一款小食都喺炸嘢,其實,有別以往食過嘅水牛城雞翼,因為大多數都喺醃到入味拎去焗,但呢度嘅就沾粉漿炸好再淋上醬汁,有點點辣勁嘅醬汁喺靈魂,辣得嚟唔嗆喉,又唔會辣到死,點到即止,好惹味,算唔錯。
bowl英國國菜1997 $107
其實即喺炸魚薯條,今晚真喺炸嘢狂熱,表面睇到嘅炸魚好大條,查實底下仲有一小嚿,加埋啲薯條,真喺好足秤。啲魚柳唔止炸得又脆又香口,肉質好嫩滑,亦唔油膩,試咗幾味炸嘢,都睇到師傅炸功真喺有一手。
bowl焗多汁豬仔骨配薯條 $128
大家都喺麻甩佬,都喺鍾意食肉,所以,點一客豬仔骨喺走唔甩。配埋薯條,同樣,份量好足。豬仔骨燒得有點碳火香嘅感覺,肉質好軟腍,個秘製BBQ醬勁惹味。順帶一提,佢哋嘅薯條都炸得好食,香脆有薯仔味。
bowl多汁淫蝦 $135
個菜名好似有啲不雅,其實即喺波士頓龍蝦,只賣百零蚊隻,抵喎,隻龍蝦上到枱就知無將貨就價,大隻得好有睇頭。製法只以簡單嘅烤焗,所以,食出龍蝦肉本身嘅鮮甜味,肉質好爽口,大啖大啖蝦肉入口,食得夠晒爽。而且,蝦頭有唔少蝦膏,讚!
整體嚟講,餐廳嘅氣氛唔錯,做菜有水準,雖然只有一個店員,但招呼都快手快腳,亦好有禮,只喺地方所限,環境喺窄咗啲,喺晌疫情下先有啲戒心,基本上一切都好OK!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$205

餐廳資料:
JUST'er Bar & Restaurant
尖沙咀山林道13號地下A1-A2號舖
2341 5628

沒有留言:

發佈留言