2020年11月29日星期日

佳記美食:「佳」坊開飯救星

是日由於同親戚有交收,所以,沿青山道由深水埗行到去長沙灣一頭,並且,順住路搵食。原本都打算搵間茶記或快餐店搞掂,因為得一支公,可以簡單啲,但經過「佳記美食」鋪面,見好多人排隊,睇睇究竟,一個字:「平」!
點平法?兩餸飯,包例湯或啡茶,只收$32,每額外加一款餸就+$8,另外揀蒸魚亦需加錢。唔少街坊嚟食兩餸飯,或者買淨餸攞走。
而餸菜嘅選擇非常多,全部放晒晌門口櫥窗後,目測大概有成廿款,不少見慣見熟嘅小炒菜式。
店內環境就好街坊,簡單裝修,似飯堂咁。好多枱都隔住塊大膠板,防疫方面就喺咁多,所以,有唔少一個人嚟嘅客就喜歡揀啲面壁位,此外,啲客都好自動自覺隔開坐,盡量都唔會坐埋一齊。
由排隊,嗌咩餸,要湯定嘢飲,到俾錢都一條龍晌櫃枱順住落。餐具放晒晌枱面,而熱水、廁紙晌出面,總之就一切都自己顧自己,零招呼。
bowl生炒骨、椒鹽豬扒飯+熱奶茶 $32
由於得我一個,完全唔使就老婆,所以,揀兩款都喺肉,仲喺濃味系列,師傅仔真喺唔手緊,飯多,餸亦多,更可以講餸多個啲飯,我見啲人大食嘅仲可以加飯添。
老實講,呢類大製作,就唔好抱太大期望,再者,包埋嘢飲,只收你32蚊,就唔好要求太多喇,總之生炒骨做到酸酸甜甜(粉漿少少厚),椒鹽豬扒鹹香惹味(有點油),撐得飽飽都收貨啦。不過,好老實,杯奶茶就真喺無乜茶味,得個樣而已。
擺到明,呢類街坊店主要就喺靠薄利多銷,質素唔會喺賣點,純粹平平哋等大家有飯開,可以喺唔少打工仔、基層嘅開飯救星。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
佳記美食
長沙灣青山道234號地下
2650 0999

沒有留言:

發佈留言